درخواست کارگران نمایش "ساعت بیست" از دبیر جشنواره تئاتر فجر

سیدعلی موسویان گفت: از دبیر جشنواره یا سرپرست مرکز هنرهای نمایشی درخواست دارم کمک هزینه‌ها را پرداخت کنند و آثار جشنواره را به اجرای عموم برسانند.

سیدعلی موسویان، کارگران نمایش «ساعت بیست» در گفتگو با خبرنگار تئائر باشگاه خبرنگاران در خصوص این اثر گفت: این نمایش موضوع خانواده‌ی معاصر ایرانی را روایت می‌کند، زیرا امروز مسائل بسیاری کودکان و نوجوانان را از فضای خانواده دور می‌کند.
 
وی ادامه داد: خانواده در دوره‌ای اولین رکن اجتماع محسوب می‌شد، اما متأسفانه اکنون با پیشرفت تکنولوژی بحث خانواده کمرنگ‌تر شده است.
 
موسویان تصریح کرد: در روزگارهای گذشته خانواده همیشه کنار هم جمع بودند اما با آمدن تکنولوژی تلویزیون، بین خانواده‌ها فاصله افتاد و امروز هم شبکه‌های اجتماعی افراد را به مرز تنهایی کشانده و به طور کل نمایش «ساعت بیست» حول این محور می‌چرخد.
 
وی افزود: 10 بازیگر شناخته شده عرصه سینما و تئاتر در این نمایش حضور دارند و امیدوارم اتفاقی خوبی برای نمایش ما رخ دهد.
 
موسویان گفت: من برای جایزه در این جشنواره شرکت نکردم اما دغدغه اصلی‌ام اجرای عموم است، زیرا معتقدم اگر جشنواره تئاتر فجر ویترین تئاتر کشور بوده، پس باید آثار این جشنواره به اجرای عموم برسد.
 
وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات جشنواره پرداخت نکردن قسط دوم و کمک هزینه‌های گروه اجرایی است. زیرا من برای طراحی صحنه 8 میلیون هزینه کردم و با مشکل مواجه شدم.
 
موسویان خاطرنشان کرد: از دبیر جشنواره یا سرپرست مرکز هنرهای نمایشی درخواست دارم کمک هزینه‌ها را پرداخت کنند و آثار جشنواره را به اجرای عموم برسانند.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار