دبیر بخش پوستر جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پوستر جشنواره تئاتر امسال یک الهام از پوستر وازارلی است / وازارلی خود از کاشی‌های اصفهان ایده می‌گرفت

ابراهیم حسینی دبیر بخش پوستر جشنواره فجر توضیحات لازم را درباره حواشی پیش آمده پیرامون پوستر اصلی جشنواره تئاتر فجر به طراحی امیر رجبی داد.

ابراهیم حسینی دبیر بخش پوستر جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص کپی بودن پوستر جشنواره تئاتر فجر گفت: ما در این باره دو بحث داریم یکی کپی و یکی هم بحث ایده گرفتن. ضمن اینکه تیم داوری تمام پوسترها را ندیده و زمان بسیار کمی برای انتخاب پوستر جشنواره داشته است.
 
وی ادامه داد: من طرح اصلی که متعلق به وازارلی است را دیدم و باید بگویم امیر رجبی طراح و گرافیست پوستر جشنواره تئاتر فجر از پوستر اصلی ایده گرفته و وازالانی خود نیز در طراحی‌های گرافیکی از کاشی‌های اصفهان ایده می‌گرفت.
 
حسینی افزود:‌ در نتیجه پوستر امسال جشنواره تئاتر فجر کپی صرف نیست بلکه الهام گرفته شده و ایده را عوض کرده و این تبادلات بین هنرمندان تجربی است.
 
وی در انتها در خصوص نمایشگاه پوستر جشنواره تئاتر فجر خاطر نشان کرد:‌ این نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود؛ 17 اثر در گالری بهار نمایش داده می‌شود و نکته قابل توجه حضور کارلسیفیو هنرمند و گرافیست فنلاندی در ایران است و در بخش مسابقه نیز 53 اثر از 66 هنرمند گرافیست در راهرو طبقه 2 خانه هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

 
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار