عباس میرهاشمی د رگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ویژگی سومین سالانه «10 روز با عکاسان ایران» تنوع عکس‌ها بود

عضو هیأت مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس گفت: ویژگی اصلی نمایشگاه این دوره "10 روز با عکاسان ایران"، تنوع عکس‌ها بود و این امر نشان‌دهنده‌ی رویکردهای متفاوت این برنامه در سومین دوره خود است.

عباس میرهاشمی، هنرمند عکاس و عضو هیأت مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: سومین نمایشگاه "10 روز با عکاسان ایران" امسال با همکاری انجمن‌های مختلف عکاسی برگزار شد که همین مشارکت انجمن‌ها نشان از همکاری بیشتر داشت.

وی افزود: امسال انجمن‌ عکاسان انقلاب و دفاع مقدس نیز در برنامه "10 روز با عکاسان ایران" نمایشگاهی از عکس‌های دیده نشده جنگ سوریه که توسط حسن قائدی به ثبت رسیده است را  برگزار کرد.

عضو هیأت مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد:‌ ویژگی اصلی نمایشگاه این دوره "10 روز با عکاسان ایران"، تنوع عکس‌ها بود و این امر نشان‌دهنده‌ی رویکردهای متفاوت این برنامه در سومین دوره خود است.

میرهاشمی گفت:‌ نمایشگاه "10 روز با عکاسان ایران" امسال توانست با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان برجسته عکاسی برای هنرمندان جوان عکاسی، موثر باشد تا جوانان هم با این استادان آشنا شوند و هم از تجربیات آنها در عکاسی استفاده کنند.

 
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار