دومین نمایشگاه گروه «چارخشت» در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه سرامیک گروه «چار‌خشت» با عنوان «امید»، پنجشنبه 2 بهمن ساعت 17، در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در این نمایشگاه 8 اثر با استفاده از مدیوم سرامیک و با کانسپت امید ارائه خواهد شد. در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه که توسط هادی مومنی نوشته شده، آمده است: امید به عنوان یک مفهوم در آثار این نمایشگاه مرکزیت پیدا می‌کند. هنرمند تلاش می‌کند یوتوپیا یا آرمان شهری که به دنبال آن است، با فشار تخیل در زمان حال محقق کند. کل پروژه می‌تواند حرکت روی مرز واقعیت و تخیل داستانی باشد.

گروه «چارخشت» که پیش از این نیز نمایشگاه موفق «ساخت ایران» را در سال 1391 در خانه هنرمندان ایران برگزار کرده است، نگاهی انتقادی به وضعیت معاصر دارد و تلاش دارد از هنر به مثابه یک رسانه برای بیان نگاه هنرمند به پیرامون خویش بهره ببرد.

در این نمایشگاه آثاری از مجید ضیایی، امید قجریان، حسین طباطبایی نژاد، رضا طالبی، سارا بروجنی، علی جمالی، مصطفی نظری و یاسر رجبعلی به نمایش در خواهد آمد.

نمایشگاه «امید» تا 9 بهمن ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار این نمایشگاه همه روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار