«محسن کیایی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«عصر یخبندان» در همه بخش‌ها مدعی گرفتن جایزه است

«محسن کیایی» گفت: «عصر یخبندان» می تواند در همه رشته‌ها مدعی باشد چون همه عوامل با تمام قدرت و انرژی کار کرده‌اند و این قابل ستایش است.

«عصر یخبندان» در همه بخش‌ها مدعی گرفتن جایزه استمحسن کیایی بازیگر فیلم "عصر یخبندان" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در این فیلم نقش سعید یکی از کاراکترهای اصلی مرد را بازی می‌کنم.

وی در خصوص گرفتن سیمرغ بیان کرد: چون خودم به گرفتن سیمرغ فکر نمی‌کنم پس شما هم به آن فکر نکنید و اگر قرار باشد این اتفاق در راستای کار و زندگی‌ام بیفتد، می‌افتد؛ پس چیزی نیست که در زندگی من تاثیرگذار باشد و راه من را تغییر داده و یا تعیین کند.

کیایی در مورد همبازی شدن با "فرهاد اصلانی" و "بهرام رادان" در فیلم "عصر یخبندان" اظهار داشت: با عرض تاسف یک آدم کم شانس هستم، به خاطر اینکه در این فیلم کاراکترهای مرد با هم بازی ندارند. ولی انرژی "رادان" و "اصلانی" آنقدر زیاد بود که به ما هم رسید.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که "عصر یخبندان" در کدام بخش‌ها مدعی گرفتن جایزه است، گفت: این را می‌تواند در همه رشته‌ها مدعی باشد چون همه عوامل با تمام قدرت و انرژی کار کرده‌اند و این قابل ستایش است.

کیایی در خصوص آینده هنری خودش عنوان کرد: آینده قابل پیش‌بینی نیست ولی من چراغ خاموش و آرام آرام می‌آیم و تمام تلاشم بر این است که اتفاقات خوبی در این مسیر برای من رخ دهد.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار