حجت‌الاسلام بهرامی:

اجرای فریضه امر به معروف در جامعه نیازمند آموزش همگانی است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر هم‌طراز با نماز، زکات و جهاد دارای اهمیت بالایی است، گفت: اجرای فریضه امر به معروف در جامعه نیازمند آموزش همگانی است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدکاظم بهرامی» با اشاره به اینکه فریضه امربه معروف و نهی از منکر در سال‌های اخیر مورد کم توجهی قرارگرفته است، اظهارداشت: باید در راستای این فریضه الهی گام‌های بیشتری برداشته شود و آن را به عنوان یک الگو به جامعه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یکی از نیازهای امروز جامعه است، افزود: امر به معروف در راستای ترویج خوبی‌ها و ارزش‌های اخلاقی و نهی از منکر در جهت بازدارندگی از کارهای زشت و ناپسند باید درجامعه ترویج داده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: بدون شک اگر مردم با اصول و روش‌های این فریضه الهی آشنایی بیشتری پیدا کنند، می‌توانند در راستای حرکت در  مسیر این عمل ارزشمند دینی زندگی موفق‎‌تری داشته باشند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: هر سازمان و ارگانی هم می‌تواند در راستای این فریضه الهی گام‌های محکمی بردارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار