فداکار:

ارومی‌ها به خاطر مشکلات درونی به دنبال فرافکنی هستند/ فیلم تحریک تماشاگران توسط ارومی‌ها را داریم

علیرضا فداکار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: هیچ گونه حاشیه‌ای در طول بازی ما با ارومیه به وجود نیامد و تمام مسائل طبیعی بود.

علیرضا فداکار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از اختیارات مسئول سازمان لیگ است که در کنار گزارش ناظر قبل از تشکیل جلسه کمیته انضباطی رای خاصی را مبنی بر محرومیت تماشاگران یک تیم اتخاذ کند اما این در حالی که تیم محروم با میزبانی همراه باشد، در صورتی که ما 2 هفته دیگرمیزبانی داریم.

وی تصریح کرد: هیچ گونه اتفاق خاصی در بازی تیم‌های متین ورامین و شهرداری ارومیه به وجود نیاورد و طبیعت بازی بود.

وی گفت: در حال حاضر ارومیه با مشکلات خاص داخلی همراه است و اقدام به بزرگ نمایی اتفاقات کردند ما در جلسه سازمان لیگ هم گفتیم ناظر منتخب سازمان لیگ امکان بررسی تمام جوانب کارها را ندارد و تمامی اتفاقات در مقابل چشمان ناظر انجام نمی‌شود در این دیدار تماشاگران ورامینی از طرف بازیکنان تیم شهرداری ارومیه تحریک می‌شدند ما برای اثبات این حرف عکس و فیلم هم داریم.

وی یادآور شد: مردم باید بدانند که بازیکنانی که ادعای خلاق محوری می ‌کنند چگونه رفتارهای غیر ورزشی در طول یک بازی انجام می‌دهند. چرا تماشاگران در این بازی به هیچ عنوان به فرهاد نظری افشار و "وریلیو" هیچ گونه بی احترامی نکردند. شاید برخی‌ها بگویند که آن‌ها در ترکیب بازی نبودند من این سوال را می‌کنم که مگر امیر غفور یا حمزه زرینی بازیکنان تیم متین در مقابل تیم شهرداری ارومیه در دیدار دور رفت حضور داشتند؟ که مورد بی‌احترامی تماشاگران ارومی قرار گرفتند آن‌ها بدترین فحاشی‌ها را به احسن‌الله شیرکوند که سال ها برای ارومیه در لیگ بازی کرده بود، کردند.

وی گفت: در دور رفت ارومی‌ها برنده میدان شدند ما به جای فرافکنی به دنبال بازسازی تیم برآمدیم و مشکل فنی خود را برای دور برگشت برطرف کردیم ارومیه دچار مشکل درونی است و دنبال بهانه می‌گردد.

فداکار اظهار داشت: به جرأت می‌گویم که حتی یک پوست تخمه هم داخل زمین مسابقه پرت نشده به طور حتم در کمیته انضباطی حرف خودمان را می‌زنیم اگر موضوع حل نشود خیلی از مسائل را بازگو خواهیم کرد این مشکل باید در خانواده فدراسیون حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار