ترقی در دیدار با سفیر جدید کره شمالی:

«مقاومت» تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های آمریکا است

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: مقاومت تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های آمریکا است

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، «حمیدرضا ترقی» رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با «کانگ سام هیون» سفیر جدید کره شمالی در ایران با اشاره به روابط خوب دو کشور، اظهار داشت: ایرانیان هیچگاه کمک‌های کره شمالی را فراموش نمی‌کنند.
 
وی افزود: مقاومت مردم کره شمالی در مقابل فشار‌ها، تحریم‌ها، و تهدید‌ها در مقابل استکبار و به خصوص آمریکا را ستایش می‌کنیم و شیوه مقاومت شما در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها می‌تواند الگوی کشورهای جبهه مقاومت باشد.
 
ترقی تصریح کرد: حزب کارگر کره شمالی در این کشور توانسته روحیه جمع گرایی، استقامت و پایداری در برابر مشکلات و مصرف کم و اقتصاد مقاومتی را به مردم‌اش آموزش دهد تا ملت کره بتواند در برابر تهدید‌ها و تحریم‌های خارجی بایستد و مقاومت کند.
 
رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اقتدار نظامی امروز کره مدیون رهبر فقید این کشور است که این سیاست امروز باید با اقتدار اقتصادی و فرهنگی تکمیل شود.
 
وی افزود: ما آمادگی کمک برای تقویت اقتدار اقتصادی و فرهنگی کره را داریم و در آینده‌ای که امکان دارد اصطکاک میان آمریکا و کشورهای آسیای جنوب شرقی افزایش یابد در کنار مردم کره شمالی خواهیم بود.
 
ترقی تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه توفیقات خوبی در مقابل سیاست‌های آمریکا و تهدیدات تکفیری‌ها و تروریست‌ها داشته است و توانسته نفوذ آمریکا را در منطقه کاهش دهد.
 
رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اگر کره بتواند جلوی نفوذ آمریکا را در منطقه آسیای جنوب شرقی را بگیرد آمریکایی‌ها باید تجهیزات خود را جمع کرده و به کشور خود برگردند.
 
وی افزود: ما آماده‌ایم تا با انتقال تجربیات بتوانیم جبهه‌ای پایدار و مستحکم را در کل آسیا علیه سلطه غربی‌ها و به خصوص آمریکا به وجود آوریم.

همچنین در این دیدار سفیر جدید کره شمالی در ایران ضمن تاکید بر استحکام روابط دو کشور ایران و کره شمالی خواستار تقویت روابط دو حزب موتلفه اسلامی و حزب کارگر کره شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترقی ، حزب ، موتلفه ، اسلامی ، کره ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار