دریافت کننده قدرتی تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار مقابل نوین کشاورز دچار مصدومیت شد.

میلاد عبادی‌پور دریافت کننده قدرتی تیم والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اتفاقی که در بازی با نوین کشاورز برای پایم به وجود آمد در تهران مانده‌ام و زیر نظر دکتر فرهادی کارهای فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهم.

وی گفت: طبق تشخیص پزشک مچ پایم دچار پارگی خارجی شده است باید چند روز دیگر فیزیوتراپی شوم تا مشخص شود که پارگی داخلی هم دارم یا خیر؟ هنوز در این مورد هیچ چیز مشخص نیست.
 
عبادی پور افزود: انگیزه بسیار زیادی در لیگ امسال داشتم و دوست دارم هرچه زودتر به بازی‌ها برسم نام این مصدومیت را بدشانسی نمی‌گذارم چون در ورزش حرفه‌ای بروز چنین اتفاقاتی طبیعی است سالهای قبل دیدیم که بازیکنانی مثل حمزه زرینی ، آرش کمالوندو... هم در طول لیگ دچار مصدومیت شدند، این دفعه این مسئاله و قسمت من شد. اگر پزشک تیم تشخیص دهد دچار پارگی داخلی هم شده‌ام باید چهار هفته استراحت داشته باشم.

وی گفت : لیگ امسال از سطح کیفی بالایی برخوردار است برنامه‌ریزی آن بسیار حرفه‌ای و سطح بالاست ، فصل گذشته برنامه مسابقات بسیار فشرده بود و این مسئله کار را برایمان سخت می‌کرد ولی امسال اکثر تیم‌های حاضر قدرتمند و مدعی هستند و نتیجه هیچ یک از مسابقات قابل پیش‌بینی نیست. به طوری که ما تونستیم تیم نوین کشاورز را در ارومیه سه بر صفر ببریم هیچ کس انتظارش را نداشته که در آن‌ها در تهران ما را شکست دهند برای همگان باخت ارومیه در تهران غیر قابل پیش‌بینی بود ولی این اتفاق افتاد پس نباید نتایج نیم فصل دوم دانست.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد:  الان از هرکسی که می‌پرسم نام چهار یا پنج تیم را برای راهیابی به پلی اف اعلام می‌کند ولی مطمئن هستم در مجمع چهار تیم برتر تیمی هم وجود خواهد داشت که هیچ کسی پیش‌بینی‌اش را نمی‌کرده است. 

عبادی‌پور در خصوص رفتن" سعید معروف" به تیم زنیت کازان روسیه اظهار داشت: در شرایط حرفه‌ای همه می‌دانند یک والیبالیست باید حرفه‌ای  رفتار کند. معروف تصمیمی گرفت که هم برای خودش و هم برای والیبال کشورش تاثیر مثبت می‌گذارد.اگر این شرایط برای من هم پیش می‌آمد بهترین گزینه را انتخاب می‌کردم و می‌رفتم لیگ روسیه جزو بهترین لیگ‌های دنیاست و می‌تواند در رشد والیبال سعید هم تاثیر مثبتی داشته باشد، ورمیلیو پاسور ایتالیایی هم که به جای " سعید " در ترکیب قرار گرفته کارش بسیار حرفه‌ای و سطح بالاست ولی برای شناسایی کامل تمام بازیکنان تیم نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار