پس از پیروزی ایران برابر بحرین فیفا اعلام کرد؛

ایران گام نخست را در جام ملت‌ها محکم برداشت

پس از پیروزی ایران در بازی نخست خود برابر بحرین در جام ملت‌های آسیا، سایت فیفا اعلام کرد: ایران گام اول را محکم برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سایت فیفا پس از پیروزی اولین دیدارایران برابر بحرین در مسابقات جام ملت‌های آسیا این چنین نوشت: احسان حاجی صفی گل اول دیدار بحرین و ایران را به ثمر رساند که بسیار سهمگین و عالی بود باعث شد در نهایت ایران به پیروزی 2 بر صفر برابر بحرین سوق داده شود و این تیم در رقابت‌های این جام شروع طوفانی داشته باشد و پس از 39 سال شاید در انتظار جام دیگری باشد و بتواند جام چهارم خود را کسب کند.

البته زمانی که مسعود شجاعی گل دوم ایران را به ثمر رساند استحکام و پایداری بحرینی‌ها در هم شکست.

رنگ نخست آسیا یعنی ایران در دقیقه 20 گل را وارد دروازه کرد، زمانی که دقایقی پیش از آن موقعیت‌ طلایی گل اشکان دژاکه توسط سید عباس از بحرین شد.

پس از آنکه این حرکت سید شوبر از بحرین خطرناکی را از در دروازه ایران ایجاد کرد.

هرچند در ادامه و در دقایق پایان نیمه نخست احسان حاج صفی برای ایران گل زیبایی را به ثمر رساند که دروازه‌بان بحرینی‌ها عباس عباس انتظار آن را از بیرون محوطه نمی‌کشید.

پس از آن اکودانا بازیکن بحرینی دروازه‌ ایران را مورد تهدید قرار داد که در نهایت با واکنش قابل قبول علیرضا حقیقی دروازه تیم ملی ایران مواجه شد.

اما در دقیقه 71 بازی مسعود شجاعی گل دیگری روی ارسال تیموریان به ثمر رساند که شادی 17 هزار تماشاچی که تیم ملی را یک صدا تشویق می‌کردند را برانگیخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.