رضایی:

شاگردان کی روش در بازی اول محتاطانه عمل کردند/ ایران مشکل آنچنانی برای صعود از گروه C ندارد

مدافع سابق تیم ملی در خصوص برد تیم ملی مقابل بحرین گفت: تیم ملی بازی منطقی و خوبی ارائه کرد و به موقع دفاع و گل زد.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم ملی می‌توانست بهتر از اینها عمل کند به هر حال بازی اول بود و تیم ملی خیلی محتاطانه بازی کرد و روشش هم درست بود.

رضایی در ادامه عنوان کرد: به هر حال کسب سه امتیاز بازی اول مهم بود که بدست آوردیم این بازی حیاتی بود و امیدوارم تیم ملی در بازی دوم بهتر از این بازی کند.

وی درباره عملکرد تیم بحرین تصریح کرد: بحرین تیم بدی نبود اما برنامه آن چنانی نداشت بحرینی‌ها فقط چند بار تغییر سیستم دادند تا از تراکم بازیکنان ایران در خط دفاعشان کم کنند و به گل برسند اما بازیکنان ماهوشمندانه عمل کردند و نگذاشتند حریف به گل برسد.

وی درباره تعویض‌های صورت گرفته عنوان کرد: کی روش با تعویض‌هایش قصد داشت که بازیکنان عقب نشینی نکند و جلوی تیم بحرین هم بیگدار به آب نزنند به هر حال وی با تعویض‌هایش خط تهاجمی تیم ملی را تقویت کردو دوندگی را زیاد کرد تا تیم به سمت عقب نرود.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در این بازی گفت: همه بازیکنان جوان در این بازی خوب بازی کردند و توانستند بازی را اداره کنند.

رضایی درباره ستاره‌های این بازی تصریح کرد: همه بازیکنان تیم ملی خوب بازی کردند اما بازیکن شاخصی که در تمام 90 دقیقه خوب بازی کرده باشد سراغ ندارم.

رضایی در مورد شانس صعود تیم ملی به مرحله بعد تصریح کرد: تیم ملی در بازی‌های بعدی مشکل آن چنانی نخواهد داشت و به عنوان تیم اول از گروه C صعود خواهد کرد. به نظرم ایران و امارات از گروه C به مرحله بعد راه می‌یابند.

وی در پایان درباره بازی بعدی تیم ملی مقابل قطر خاطرنشان کرد: به نظرم تیم ملی در بازی با قطر هم مشکل آنچنانی ندارد تیم قطر برابر امارات 4 گل دریافت کرد این نشان می‌دهد که این تیم افت کرده و به لحاظ روحی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار