حداد عادل در جمع خبرنگاران:

عده‌ای با حاشیه‌پردازی‌ها قصد برگرداندن فضای کشور به سال‌های 76 تا 84 را دارند/ تاکنون شنیده نشده احمدی‌نژاد خود را اصول‌گرا بداند

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: بنده نگران شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌پردازی‌هایی هستم که عده‌ای با بیان این رفتارها به دنبال آن هستند که کشور را به سال‌های 76 تا 84 ببرند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در حاشیه پنجمین همایش همگرایی اصول‌گرایان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که آیا برگزاری این جلسات فضای کشور را به سمت فضای انتخاباتی سوق می‌دهد، اظهار داشت: ما با برگزاری این جلسات تنها بر اصول و دعوت به وحدت تأکید می‌کنیم و اکنون هیچ فهرستی نمی‌دهیم و تنها مقدمات انتخاباتی پرشور را مهیا می‌کنیم.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا محمود احمدی‌نژاد نیز وارد این انتخابات می‌شود، گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره شایعه‌پراکنی‌های مرتبط با حضور سعید جلیلی در مقابل علی لاریجانی بیان داشت: بنده نگرانم که با این شایعه‌سازی‌ها و با این حاشیه‌پردازی‌ها کشور را دوباره به سال‌های 76 تا 84 ببرند که نتیجه آن دلزدگی مردم از جریان موجود می‌شود.
 
حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شما در سخنانی گفته بودید مهم پیروزی اصول‌گراهاست و پیروزی هیچ تشکلی مهم نیست، کدام تشکل را خطاب قرار دادید، گفت: بنده خطابم به تمامی تشکل‌های اصول‌گرا هست و هیچ تشکلی را مدنظر ندارم و این یکی از دغدغه‌های من است.
 
وی درباره این که آیا احمدی‌نژاد نیز شامل جریان اصولگرا می‌شود، تصریح کرد: باید ببینیم که  احمدی‌نژاد خود را اصول‌گرا می‌داند یا خیر و تاکنون شنیده نشده که احمدی‌نژاد خود را اصول‌گرا بداند و حضور اعضای کابینه ایشان در این جلسات به عنوان حضور شخصی خودشان است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اصولگرایان در برهه‌‌هایی مخالف احمدی‌نژاد بودند و وقتی دیدند وی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌داد، انتقاد می‌کردند و بنده نیز در مقاطع زمانی یکی از منتقدترین‌های وی بودم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار