امیر شقاقی: بدون شک با علم و فن می توان روی عملکرد مثبت بازیکنان تاثیر گذاشت

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اردوهای تدارکاتی به منظور انتخاب و ارزیابی بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان بوده تا برترین ها را به اردو دعوت کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان گفت: اولین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال در کمپ تیم های ملی برگزار شد که بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با انگیزه و شادابی بالایی فعالیتهای اردو را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: با توجه به زمان کم برای آمادگی تیم ملی جهت حضور در رقابتهای مقدماتی المپیک ریو و گروه سختی که در آن قرار داریم سعی خواهیم کرد تا بهترین ترکیب را آماده و به مسابقات اعزام کنیم. امیدوار هستم که با آمادگی خوبی در رقابتها شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: همانطور که قبلا اعلام کرده بودم از کشور اردن و ازبکستان برای برگزاری تورنمنت چند جانبه به ایران دعوت کرده بودیم که فدراسیون فوتبال ازبکستان آمادگی خود را برای حضور در این تورنمنت اعلام کرده است. قرار است تورنمنت فوق از 17 تا 23 بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

وی در پایان گفت: بدنه اصلی تیم را باید بشناسیم. در واقع تا سه اردو تمام بازیکنان را ارزیابی خواهیم کرد تا با تجربه ای که در اختیار دارند بتوانند به عملکرد مثبت تیم کمک کنند. اگر بازیکنان تجربه داشته باشند می توانیم عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذاریم. اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم و بسیاری از موارد فنی را در چند نوبت تئوری به بازیکنان گوشزد کردم که در نهایت در تمریناتشان شاهد روند بهبود تمریناتشان بودم. بدون شک با علم و فن می توان روی عملکرد مثبت بازیکنان تاثیر گذاشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، امیر ، شقاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار