استیون جرارد در انتخاب تیم بعدی آزاد است

سرمربی تیم لیورپول به استیون جرارد کاپیتان این تیم اجازه داد، خود در رابطه با آینده حرفه‌ای و تیم بعدی‌اش تصمیم‌گیری کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، استیون جرارد کاپیتان 34 ساله لیورپول در ماه‌های پایانی قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد.

سابقه حرفه‌ای و گذشته درخشان جرارد موجب شده برندن راجرز سرمربی قرمزها برای وی احترام زیادی قائل باشد و او را در انتخاب تیم بعدی کاملا آزاد بگذارد.

باشگاه لیورپول در ماه نوامبر موضوع تمدید قرارداد را با جرارد مطرح کرد اما وی خواستار صرف وقت بیشتر برای تصمیم‌گیری در این مورد شد. راجرز در توضیح آینده کاری جرارد گفت: من دوستی و رابطه بسیار خوبی با استیون دارم. ما یکدیگر را کاملا درک می‌کنیم. فکر می‌کنم بازیکن کهنه‌کار و خارق‌العاده‌ای مانند جرارد این شایستگی را داشته باشد که خود در مورد آینده کاری و تیم بعدی‌اش تصمیم بگیرد.

لازم به ذکر است، تیم نیویورک ردبولز در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا علاقه زیادی به جذب جرارد دارد. با توجه به اینکه وی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس معمولا نیمکت‌نشین بود و بنا به شرایط سنی تمام 90 دقیقه را در زمین حضور نداشت، شاید پذیرفتن تیم نیویورک ردبولز چندان هم بد نباشد.
 
** جرارد هنوز بازیکن کلیدی لیورپول است

برندن راجرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نقش تأثیرگذار جرارد در آنفیلد اشاره کردو گفت: از زمانی که هدایت تیم لیورپول را بر عهده گرفتم، استیون همواره ستاره و مهره کلیدی تیم من بود. زمانی که 2.5 سال پیش به آنفیلد آمدم همه از توانایی خارق‌العاده جرارد در پیاده‌سازی شیوه مربیگری من سخن می‌‌گفتند. این صحبت‌ها حقیقت داشت زیرا جرارد کاملا مطابق با تکنیک درخواستی من بازی می‌کرد و فقط کافی بود بازی هایش را مربیگری کنم نه توانایی‌های فردی او.

برندن راجرز در مورد نیمکت‌نشینی‌های مداوم جرارد گفت: من به عنوان مربی وظیفه دارم تیم را همواره سرزنده و بانشاط نگه دارم. لیگ برتر جزیره دارای برنامه فشرده‌ای است و به همین دلیل در مورد استراحت کافی بازیکنان دقت می‌کنم. باید از جرارد به اندازه توانایی‌هایش انتظار داشت نه اینکه او را با دویدن‌های مداوم خسته کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جرارد ، قرارداد ، کلیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار