جرارد: تیم ما لایق صعود از لیگ قهرمانان نبود

کاپیتان باشگاه لیورپول معتقد است تیمش لایق صعود از لیگ قهرمانان نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های هفته ششم و آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان، باشگاه لیورپول در گروه B این رقابتها برابر بازل قرار گرفت که در نهایت این تیم با تساوی یک بر یک مقابل نماینده سوئیس متوقف شد و از صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان بازماند.

استیون جرارد کاپیتان کهنه کار و با سابقه لیورپول که در این دیدار تک گل سرخ‌پوشان را به ثمر رساند و تیمش را به تساوی کشاند بر این باور است که تیم فعلی لیورپول لایق صعود به مرحله بعد این رقابتها را نداشته است.

وی در این خصوص گفت: من فکر نمی‌کنم ما بهتر از این تساوی لایق نتیجه بهتری بودیم چرا که فکر می‌کنم از تیم بازل بهتر بازی نکردیم. ما در این بازی عملکرد همیشگی‌مان را نداشتیم ما خیلی خوب برابر بازل ظاهر شدیم و در برابر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر لودوگورتس نیز گلهای احمقانه‌ای دریافت کردیم. شما پس از 6 بازی باید حساسیت صعود به دور بعد را داشته باشید و من فکر می‌کنم ما به اندازه کافی در این دیدارها خوب نبودیم که صلاحیت و شخصیت حضور در مراحل بعد را داشته باشیم.

گفتنی است، باشگاه لیورپول در گروه B این رقابتها تنها در یک بازی به پیروزی رسید که آن هم شامل برتری 2 بر 1 این تیم برابر لودوگورتس در دیدار اول رقابت‌‌های لیگ قهرمانان بود.

باشگاه لیورپول در لیگ جزیره نیز در جایگاه خوبی قرار ندارد و در رده هشتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تساوی ، لایق ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.