تشکری هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

رفع توقف واگذاری تاکسی به متقاضیان طرح تعویض/ با ایران خودرو مذاکره خواهیم کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رفع توقف فرآیند واگذاری تاکسی به متقاضیان طرح تعویض به دلیل بدهی‌ ستاد حمل و نقل سوخت کشور به ایران خودرو خبر داد.

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یکی از مهمترین مشکلات مطرح در زمینه طرح تعویض تاکسی ‌های فرسوده کشور را، ارائه وام 20میلیون تومانی بانک صادرات به متقاضیان عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه این مشکل در تهران از طریق بانک شهر مرتفع شده است و تمامی متقاضیان طرح تعویض تنها با رهن سند خودرو قادر به دریافت وام خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 2هزار خودرو سمند درمرحله نخست طرح تعویض به متقاضیان واگذار شده است، افزود: عدم واگذاری سایر خودروها علی رغم اسقاط خودروهای فرسوده به دلیل عدم تسویه ستاد حمل و نقل سوخت کشور با شرکت ایران خودرو به عنوان شرکت عامل طرف قرار داد جهت واگذاری بوده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به مذاکرات گذشته معاونت حمل و نقل و ترافیک با مدیر عامل شرکت ایران خودرو در خصوص واگذاری خودروهای سمند به تاکسیداران متقاضی طرح تعویض اشاره کرد و گفت: هرچند نتیجه این مذاکره تحویل خودرو بدون هیچگونه مشکلی بوده است اما حتما به زودی مذاکره دیگری در این خصوص صورت خواهد گرفت.
 
گفتنی است؛ چندی پیش مهدی ابراهیمی جانشین معاونت فنی و بهره برداری تاکسیرانی در گفتگو با باشگاه خبر نگاران از توقف واگذاری خودروهای جدید به متقاضیان طرح تعویض خودروهای فرسوده به دلیل بدهی دولت اشاره کرده بود که بنابر گفته‌ی این مسئول عدم واگذاری خودروهای جدید سبب اعتراض و شکایت این افراد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی ، خودرو ، تعویض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارکی
۱۰:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
واقعا از نون خوردن افتادیم
آخرین اخبار