صائبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ویژه برنامه های مترو به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول

شركت بهره برداری مترو تهران به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و همچنین 9 دی ، ویژه برنامه هایی را در ایستگاه های مترو برگزار می كند.

محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بااشاره به ویژه برنامه های شرکت بهره برداری مترو در ماه ربیع الاول اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن این ماه اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی در سه محور. آداب حیاء و عفاف، مهربانی و بخشندگی خدا و اقداماتی برای فرهنگسازی در زمینه جلوگیری از تردد آقایان در واگن بانوان كرده است.


وی به فضا سازی محیطی ایستگاه ها و واگن های مترو همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد منجی عالم حضرت رسول اكرم (ص) اشاره كرد و افزود: اجرای تئاتر پنهان در واگن‌ها با موضوع سبك زندگی، اجرای سرود كودكان با موضوع ارتقاء فرهنگ استفاده از مترو و اجرای تئاتر محیطی در ایستگاه ها با موضوع آموزش‌های شهروندی از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی در این ایام است. همچنین پانتومیم با موضوع سبك زندگی و اخلاق شهروندی هم در ایستگاه های منتخب اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینكه مترو با توزیع نشریه بوی بهشت و جشن ایستگاهی به استقبال میلاد پیامبراكرم (ص) خواهند رفت خاطرنشان كرد: معرفی كتاب و مسابقات كتابخوانی با موضوع مهربانی و بخشندگی خدا و آداب حیاء و عفاف هم جز برنامه های این ایام است.

صائبی تصریح كرد: در روزهای آینده سالگرد حماسه ملی 9 دی را هم پیش رو داریم و برای گرامی داشت روز بصیرت فضا سازی محیطی در ایستگاه ها صورت گرفته است ضمن آنكه به مناسبت این حماسه ملی نمایشگاه عكس و پوستر با موضوع "حماسه 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در ایستگاه های ولیعصر و توحید برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار