پیگرینی: آگوئرا در روزهای اولیه ژانویه باز می‌گردد

مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچسترسیتی بر این باور است که مهاجم آرژانتین تیمش در روزهای اولیه ژانویه به تمرینات سیتی باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرخیو آگوئرا مهاجم آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی در دیدار برابر اورتون در چارچوب رقابتهای لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره از ناحیه لیگامنت زانو مصدوم شد.

هر چند بسیاری با پاره شدن لیگامنت زانوی او بر این باور و یقین بودند مدت زمان مصدومیت او خیلی بیشتر از آنچه پیگرینی ادعا کرده است اما سرمربی شیلیایی معتقد است نه تنها این مسئله صحت ندارد بلکه وی در روزهای اولیه ژانویه در ترکیب آسمان آبها حضور می‌یابد و می‌تواند در بازیهای کلیدی و مهم این تیم از جمله آرسنال وچلسی شرکت کند.

مانوئل پیگرینی در این خصوص گفت: لیگامنت زانو سرخیو پاره شده است من بیش از این فکر می‌کردم مدت زمان طولانی‌تری برای بهبود مصدومیت او وجود دارد که هم اکنون می‌گویم او در روزهای اول ژانویه مصدومیتش برطرف می‌شود و به تمرینات تیم ما باز خواهد گشت و او می‌تواند در بازی برابر آرسنال در 18 ژانویه و بازی در برابر چلسی که در اواخر ماه انجام می‌شود حاضر می‌شود و کاملا آماده خواهد بود.

گفتنی است سرخیو آگرئرا در بازیهای این فصل توانسته 19 بار برای آبی‌پوشان شهر منچستر گل‌زنی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصدوم ، زانو ، کلیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار