مدافع منچستر سیتی: به هر قیمتی شده باید لمپارد را نگه داریم

باکاری سانیا مدافع باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که تیمش باید به هر قیمتی که شده است فرانک لمپارد را نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرانک لمپارد بازیکن باشگاه نیویورک سیتی که پس از ترک باشگاه چلسی به عنوان بازیکن آزاد با قرارداد بازیکن آزاد راهی باشگاه منچستر سیتی به صورت قرضی شد توانست در غیاب مهاجمان مصدوم سیتی خوش درخشد و در مواقعی پیروزی تیمش را از جمله رقابت‌های این هفته لیگ پریمیر انگلیس رقم زند.

حال به غیر از سرمربی شیلیایی این تیم مانوئل پیگرینی، سایر بازیکنان این تیم از جمله باکاری سانا مدافع این تیم خواهان حضور بازیکن 36 ساله انگلیسی و همراهی وی حداقل تا پایان فصل جاری در این تیم شدند.

وی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد، او در این باشگاه نشان داده است که تا چه اندازه می‌تواند گل‌های مهم را به ثمر رساند، او بازیکن خارق‌العاده است.

او بازیکن فوق‌العاده سریع و عالی بود، بازی کردن در این شرایط بسیار سخت است همه بازیکنان تیم ما در کل فوق‌العاده هستند و در کلاس جهانی بازی می‌کنند، فرانک همیشه عالی بوده است و بازی کرده است و در فواصل زمانی مختلف نشان داده است که تا چه اندازه بازیکن فوق‌العاده‌ای است مثل هم اکنون که نامش در صدر است و بر سر زبان هاست و فوق العاده خوب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار