تحقیق در خصوص پرونده آزار جنسی کودکان توسط مقام‌های پیشین انگلیس

پلیس لندن اعلام کرده است که کارآگاهانش در حال تحقیق درباره سه مورد قتل هستند که با پرونده سوءاستفاده جنسی مقام‌های دولتی از کودکان ارتباط دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی، هویت سه قربانی احتمالی روشن نیست و جنازه آنها پیدا نشده است.

اتهامی درباره به سوءاستفاده جنسی از کودکان در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی توسط مقام‌های دولتی مطرح شده که تحقیقات در مورد آنها در حال انجام است. اتهاماتی که مطرح است شماری از مقام‌های نظامی ارشد، چهره‌های سیاسی و افسران پلیس را به شکل دادن حلقه‌ سوءاستفاده از کودکان متهم می‌کند.

یکی از افسرانی که روی این پرونده تحقیق می‌کند گفت پلیس در حال تحقیق روی این است که آیا این حلقه کودکان را در لندن، مناطق اطراف و در "نهادهای نظامی" مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است یا نه.

انهامات قتلی که مطرح است شامل زیر گرفتن یک کودک نیز می‌شود.

تحقیقات پلیس با بررسی گزارش‌ها درباره افراد گم شده و یا پرونده‌های قتلی که به نتیجه نرسیده‌اند انجام می‌گیرد.

پلیس می‌گوید گذشتن چند دهه از زمانی که گفته می‌شود این سوءاستفاده‌ها و قتل‌ها اتفاق افتاده، باعث شده که تحقیقات با دشواری پیش برود.

چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس عوام از وزیر کشور وقت درباره مدارک مرتبط با این پرونده که به او داده شده بود سوالی پرسید. لئون بریتان گفت که پرونده قطوری را در آن زمان تحویل گرفته و از مقام‌های وزارت کشور خواسته آنها را بررسی کنند و در صورت لزوم گزارش دهند. او در عین حال هرگونه کوتاهی و پنهان‌کاری را رد کرد.

ناپدید شدن پرونده‌های مربوط به این اتهامات که نام چهره‌ها و موسسات قدرتمند دولتی در آنها مطرح شده بود، ظن پنهانکاری و لاپوشانی دولتی در این ماجرا را تقویت کرده است.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار