آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آرمان‌ وحدت حوزه و دانشگاه با انقلاب اسلامی ایران زاده شد

استاد حوزه و دانشگاه و خطیب نماز جمعه تهران گفت: آرمان‌ وحدت حوزه و دانشگاه با انقلاب اسلامی ایران زاده شد و تداوم انقلاب هم در سایه این وحدت بوده و هست.

"آیت‌الله سیداحمد خاتمی "در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز 27 آذر مصادف با روز وحدت حوزه و دانشگاه این روز را یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت دو عنصر تأثیرگذار در سرنوشت کشور، این وحدت آرمان بلند انقلاب اسلامی است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه جز آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آرمان‌ وحدت حوزه و دانشگاه با انقلاب اسلامی ایران زاده شد و تداوم انقلاب هم در سایه این وحدت بوده و هست.
 
وی ادامه داد: اتحاد حوزه ودانشگاه در عرصه وحدت آرمان‌ها شکل گرفت و هرچه تلاش بیشتری شود که آرمان‌های بین حوزه ودانشگاه به هم نزدیک‌تر شود، وحدت بین حوزه و دانشگاه محکم‌تر خواهد شد.
 
خطیب نماز جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: آرمان اصلی وحدت بین حوزه ودانشگاه تقویت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف بر محور اسلام، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار