ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حوزه و دانشگاه باید نیاز‌ها و کمبود‌های یکدیگر را بشناسند/این دو نهاد علمی گره گشای مشکلات کشور هستند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به هر میزانی که کارهای پژوهشی مشترک حوزه و دانشگاه افزایش یابد به همان میزان گره‌ از مشکلات کشور باز می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: حوزه‌ و دانشگاه دو بال رشد و پیشرفت جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر حوزه و دانشگاه با وحدت و انسجام به یکدیگر تکیه و هم افزایی کنند نقش بسیاری در پیشرفت نظام، انقلاب و کشور دارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید نیازها و کمبودهای یکدیگر را بشناسند، گفت: کشور به دو بال خود یعنی حوزه و دانشگاه نیاز دارد، باید توافق این دو مرکز علمی افزیش یابد در این صورت بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: باید همایش‌های مشترک و ارتباطات حوزه و دانشگاه افزایش یابد، معتقدم فاصله‌ای میان حوزه و دانشگاه وجود دارد که باید از بین برود.

وی اضافه کرد: باید حضور دانشگاهیان در حوزه و متقابل حضور حوزویان در دانشگاه بیشتر شود و کاملا یکدیگر را کمک کنند. ارتباط متقابل این دو، در سرنوشت کشور اثرگذار است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید حوزه و دانشگاه کارهای پژوهشی بیشتری انجام دهند، گفت: برگزاری همایش‌های مشترک در تقویت ارتباط این دو نهاد علمی نقش مثبتی دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: به هر میزانی که کارهای پژوهشی مشترک حوزه و دانشگاه افزایش یابد به همان میزان گره‌ از مشکلات کشور باز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار