جوانان و داوطلبان، پیشگامان محیط زیست

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: یادداشت تفاهم نامه‌ای میان جمعیت هلال احمر و سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون بین المللی صلیب سرخ با عنوان جوانان و داوطلبان، پیشگامان محیط زیست امضا می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در همایش بزرگ روز داوطلبان بیان داشت: بدون شک حفظ محیط زیست و منابع طبیعی از مهمترین دغدغه‌های قرن 21 به شمار رفته که برای تحقق آن تلاش‌های جهانی گسترده‌ای در حال انجام است.

وی در ادامه بیان کرد: از جمله در جمهوری اسلامی ایران و در سایه تلاش مسئولین و سازمان‌های ذیربط و به ویژه سازمان محیط زیست اقدامات جدی در این راستا به عمل آمده و نقش مردم همواره در اجرای سیاست‌ها و طرح‌های ملی محیط زیست حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دستیابی اهداف جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در راستای رسیدن به اهداف هلال احمر با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و فدارسیون بین المللی جهانی صلیب سرخ طرح تقویت مشارکت اجتماعی داوطلبان دردست اقدام است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان داشت: یادداشت تفاهم نامه امروز تحت عنوان جوانان و داوطلبان، پیشگامان محیط زیست امضا می‌شود.

فرهادی خاطر نشان کرد: این یادداشت تفاهم نامه همکاری و چارچوبی برای فعالیت‌های مشترک و حضور جوانان و داوطلبان در سطح محیط زیست، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار