نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با تکواندو

نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با مسئولان و کادرفنی تیم های ملی تکواندو برای المپیک ریو سه شنبه 25 آذرماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با بازگشت کیومرث هاشمی رییس کمسته ملی المپیک از سفر زیارتی، دور جدید نشست های تخصصی این کمیته با فدراسیون های مدال آور و مهم برای المپیک 2016 ریو برگزار می شود.

بعد از برگزاری جلسه روسای فدراسیوهای المپیکی در محل کمیته ملی المپیک و ارائه پیشنهادات و دریافت نقطه نظرات مسئولان فدراسیون ها، مقرر شد، فدراسیون ها برنامه‌های آماده سازی خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت های کسب سهمیه و بازیهای المپیک آماده و در جلسات مشترک با مسئولان کمیته ارائه کنند.

به همین منظور دور جدید جلسات دوره‌ای تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در محل فدراسیون ها و دیدار با روسا و کادرفنی تیم های ملی از این هفته آغاز شده است تا به بررسی برنامه های آماده سازی تیم ها پرداخته و به برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات فدراسیون ها در این زمینه رسیدگی شود.

در نخستین جلسه تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های المپیکی ساعت 11 امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مر کز نظارت بر تیم های ملی با حضور در فدراسیون تکواندو با سيدمحمد پولادگر رئیس فدراسيون تكواندو، کادرفنی تیم های ملی و دیگر مسئولان این فدراسیون دیدار داشته و به بررسی وضعیت تکواندو و چگونگی حضور آنها در رقابت های کسب سهمیه و بازیهای المپیک ریو پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، المپیک ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار