برای حضور قدرتمندانه دررقابت‌های کسب سهمیه و المپیک ریو؛

جلسات تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌ها کلید خورد

دور جدید جلسات تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با روسای فدراسیون‌ها برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های کسب سهمیه و همچنین المپیک ریو 2016 از ساعت 11 امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از برگزاری جلسه روسای فدراسیون‌های المپیکی در محل کمیته ملی المپیک و ارائه پیشنهادات و دریافت نقطه نظرات مسئولان فدراسیون‌ها، مقرر گردید تا فدراسیون‌ها برنامه های آماده سازی خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های کسب سهمیه و بازی‌های المپیک آماده و در جلسات مشترک با مسئولین کمیته ارائه نمایند.

به همین منظوردور جدید جلسات دوره ای تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در محل فدراسیون ها و دیدار با روسا و کادر فنی تیمهای ملی از هفته جاری آغاز می‌شود تا به بررسی برنامه‌های آماده سازی فدراسیون‌ها در خصوص رقابت‌های کسب سهمیه و موفقیت در بازهای المپیک پرداخته و به برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات فدراسیون‌ها در این زمینه اقدام گردد.

لذا در نخستین جلسه تخصصی مسئولین کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های المپیکی ساعت 11 صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مر کز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در فدراسیون تکواندو با رئیس،کادر فنی و دیگر مسئولان این فدراسیون دیدار داشته و به بررسی وضعیت تیم ملی تکواندو کشورمان در دو بخش مردان و زنان و چگونگی حضور آنها در رقابت‌های کسب سهمیه و بازیهای المپیک ریو خواهند پرداخت.

دور جدید جلسات تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با دیگر رشته‌های المپیکی در محل فدراسیون‌ها با حضور رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار