جعفرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصویب 105هزار دلار برای تامین اتوبوس و مینی بوس پایه‌گازسوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری وزارت کشور، گفت: حدود 105 هزار دلار برای تامین اتوبوس و مینی بوس در شورای اقتصاد به تصویب رسیده و برای تاکسی و ون نیز مصوبه در حال پیگیری است امیدواریم در هفته‌های آینده در شورای اقتصاد به تصویب برسد.

امیر جعفرپور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ورود خودروهای پایه گازسوز به کشور اظهار داشت: تلاش ما این است که براساس تفاهمی که بین وزارت کشور و نفت بسته شده براساس بند(ق) تبصره 2 قانون بودجه بتوانیم 17 هزار دستگاه اتوبوس ومینی بوس و 140 هزار دستگاه تاکسی و ون را به صورت پایه گاز در طی 4 سال به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه کنیم.

وی تصرح کرد: بخشی از هزینه های مربوط به این موضوع از طریق صرفه جویی که در استفاده از سوخت دیزل یا و بنزین حاصل می شود تامین کنیم که این هزینه را وزارت نفت متقبل شده است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک سازمان شهرداری وزارت کشور، تاکید کرد: حدود 105 هزار دلار برای تامین اتوبوس و مینی بوس در شورای اقتصاد به تصویب رسیده و برای تاکسی و ون نیز مصوبه در حال پیگیری است امیدواریم در هفته‌های آینده در شورای اقتصاد به تصویب برسد تا بتوانیم این خودروهای پایه گاز سوز را طی 4 چهار به ناوگان عمومی کشور اضافه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار