ساری؛

تاکیدبرنقد منصفانه دانشجویان

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: نقد منصفانه برتوسعه دانشگاهها از لحاظ علمی و فرهنگی می افزاید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری واثقی امیری درهمایش روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نقد منصفانه برمدیریت اجرایی دانشگاه را شفاف، بااحترام و با حفظ حرمت از سوی دانشجویان را خواستار شد.

وی بابیان اینکه اگر امروز ایران اسلامی در سطح جهانی از لحاظ علمی حرفی برای گفتن دارد به پاس تلاش های علمی دانشجویان و دانشگاهیان در عرصه های مختلف است؛ افزود: سهم دانشجو در دست یابی به پیشرفت های علمی کشور انکار ناپذیر است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه دانشجو باید نقش مهمی در تحولات علمی و خودباوری کشور ایفاء کند؛تصریح کرد : فعالیت دانشجویان در عرصه های سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی مورد نیاز است و تحقق آن به کشور نیز کمک خواهد کرد.

وی نقش دانشجو را در تحولات سیاسی انقلاب اسلامی بی بدیل خواند وگفت: 16 آذر نقطه عطف مبارزه دانشجویان علیه دشمنان و بیگانگان بوده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وانتخابات استانداری مازندران نیز بااشاره به اینکه جنبش های دانشجویی باید برمدار قانون تنظیم شود؛ گفت: فضای علمی دانشگاهها حفظ شود و باید بدانیم امروز سخت نیازمند تصمیم گیری های سنجیده در کشور هستیم .

حسن نژاد بابیان اینکه فضای تصمیم گیری های سنجیده در دانشگاهها رقم می خورد؛ افزود: فضای سیاسی مناسب در چهارچوب قانون در دانشگاهها فراهم شودتا دانشجویان قابلیت و مهارت لازم را برای موضع گیری های هوشیارانه و انقلابی پیدا کنند.

وی تصریح کرد : دانشجو باید مشارکت پذیر و قانونمند باشد و همه باید به استقلال جنبش دانشجویی کمک کنیم و انتظار این است که جنبش های دانشجویی در مسیر عقلانیت حرکت کنند.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: ساری ، تاکید ، نقد ، منصفانه ، دانشجو ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.