گواردیولا: ریبری بهترین بازیکن خارجی بایرن مونیخ است

فرانک ریبری در دیدار مقابل لورکوزن صدمین گل خود در رقابت‌های بوندسلیگا را به ثمر رساند و به گفته پپ گواردیولا او برترین بازیکن خارجی باشگاه بایرن است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت تیم بایرن مونیخ با تک گل فرانک ریبری مهاجم فرانسوی خود موفق به شکست بایرلورکوزن شد. بایرن 18 بازی بدون  شکست و البته دهمین پیروزی خانگی متوالی خود را تجربه کرد و فرانک ریبری موفق شد صدمین گل خود در رقابت‌های بوندسلیگا را به ثمر برساند.

بر اساس این گزارش، تاکنون هیچ فوتبالیست فرانسوی نتوانسته بود این تعداد گل را در رقابتهای بوندسلیگا به نام خود ثبت کند.

ریبری پس از بازی گفت: این یک پیروزی مهم برای تیم ما محسوب می‌شد. لورکوزن تیم خوبی است و خوشحالم که موفق به کسب هر 3 امتیاز بازی شدیم. البته از اینکه نتوانستیم با گلهای بیشتری این بازی را به اتمام برسانیم متاسف هستم.

هر چند به ثمر رساندن صدمین گل برای من یک افتخار شخصی محسوب می شود اما بالاتر از آن موفقیت تیم است که اهمیت دارد.

ریبری در ادامه افزود: هنوز 4 بازی دیگر تا پایان سال 2014 پیش رو داریم. می‌خواهیم تمام این بازیها را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

*گواردیولا: ریبری بهترین فوتبالیست خارجی بایرن است

سرمربی بایرن مونیخ ضمن تقدیر از عملکرد ریبری در دیدار مقابل بایرلورکوزن گفت: بدون شک مهاجم فرانسوی برترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه بایرن است.

گواردیولا عملکرد زیبای آرین روبن را هم نادیده نگرفته و گفت: ریبری و روبن وظیفه بازی در خط حمله را دارند اما هر دو به خوبی از وظایف تدافعی هم بر می‌آیند و در این راه به مدافعان کمک می‌کنند.
احتمالاً هواداران انتظار داشتند گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما من به عنوان سرمربی می‌دانم بازیکنان مقابل بایرلورکوزن کار سختی در پیش داشتند.

از سوی دیگر راجر اشمیت سرمربی بایرلورکوزن پس از شکست مقابل باواریایی ها گفت: به پپ و اعضای تیمش تبریک می‌گویم، آنان سزاوار پیروزی بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار