لوتار متئوس ستاره دورتموند را از رفتن به لیگ انگلیس منع کرد

لوتار متئوس‌ ستاره سابق تیم ملی آلمان مارکو رویس ستاره تیم دورتموند‌ را از رفتن‌ به لیگ برتر فوتبال انگلیس برحذر داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، اسطوره فوتبال آلمان از مارکو رویس خواست به جای انتخاب یکی از دو تیم یونایتد و یا لیورپول‌ و رفتن به لیگ برتر جزیره‌، پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ را بررسی کند.
 
بر اساس این گزارش: آینده رویس در باشگاه بورسیا دورتموند کاملا مهم است هر چند سران باشگاه امیدوار به تمدید قرار داد او هستند اما رویس تمایلی به این کار نداشته و خواستار ترک باشگاه است قیمت این ملی پوش آلمانی  بین 25 تا 35 میلیون پوند تعیین شده و هواداران زیادی در فوتبال برتر انگلیس دارد.
 
 اما لوتار متئوس هافبک سابق بایرن مونیخ‌ پیشنهاد دیگری برای وی داشته و گفت: موضوع مهم این است که رویس را در بوند سلیگا‌ نگه داریم واقعا جای تاسف است که او را در لیگ فوتبال اسپانیا و یا انگلیس ببینیم رئیس سابق باشگاه بایرن زمانی گفته بود باواریایی‌ها برای خرید هر بازیکن ملی پوش آلمانی همیشه آماده هستند اگر من هم در بایرن سمت ا داری داشتم بدون شک برای خرید رویس نهایت تلاشم را بکار می‌بستم در مورد رویس موضوع پور مطرح نیست بلکه او فقط خواهان رفتن  به تیمی است که بتواند همراه با آن به عنوان قهرمانی برسد شاید قهرمانی همراه با دورتموند برای رویس شیرین‌ تر باشد زیرا سالهاست که مشغول بازی در این تیم است اما اگر شرایط فعلی باشگاه اجازه این امر را نمی‌دهد پس می‌تواند حضور در بایرن را تجربه کند.
 
** گواردیولا هوادار پر و پا قرص بایر لورکوزن

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ اذعان داشت وی یکی از هواداران پر وپا قرص تیم بایرلورکوزن است و حتی حدس می‌زند آنان به رکورد شکست ناپذیری بایرن خاتمه دهند.

باواریایی‌ها در 13 بازی انجام داده این فصل بوندسلیگا در 10 دیدار پیروز میدان بود و 2 دیدار دیگر هم با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
گواردیولا شیوه مربگیری راجر اشمیت در بایرلورکوزن را مورد تمجید قرار داده و گفت: من طرفدار او، نحوه مربیگری، شیوه بازی و تیم لورکوزن هستم.

آنان تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و اطمینان دارم یک تهدید جدی برای خاتمه دادن به رکورد شکست ناپذیری بایرن خواهند بود.
 
در بازی مقابل این تیم باید از دادن ضربات آزاد به حریف اجتناب کنیم. آنان کالهان اوغلو را در اختیار دارند که یکی از بهترین بازیکنان ضربات آزاد در بوندسلیگا است.
 
** مدافع سابق بایرن از زندان آزاد می‌شود
 
برونو مدافع سابق بایرن مونیخ که به آتش‌سوزی عمدی در ویلای اجاره‌ای خود متهم شده بود می‌تواند قبل از تعطیلات کریسمس آزاد شود.
 
بر اساس این گزارش، برونو بازیکن 25 ساله و برزیلی بایرن در جولای 2012 در آتش‌سوزی عمدی ویلای اجاره‌ایش مقصر شناخته شد و از سوی دادگاه شهر مونیخ به گذراندن 3 سال و 9 ماه حبس محکوم شد.

این بازیکن سابق باواریایی‌ها دو سوم از دوران محکومیت را پشت سر گذاشته و می‌تواند از عفو دادگاه برخوردار شود. سخنگوی دادگاه مونیخ آزادی وی قبل از کریسمس را تایید کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ستاره ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار