سید حسن نصرالله:

نمی‌توان هیچ آینده‌ای برای داعش متصور شد

دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری عراق تاکید کرد نمی‌توان هیچ آینده‌ای برای داعش متصور شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی حزب الله اعلام کرد "سید حسن نصرالله" در جریان دیدار با "نوری المالکی"، معاون اول رئیس جمهوری عراق تاکید کرد: نمی‌توان هیچ آینده‌ای برای داعش و همتایانش و همچنین برای طرح مخرب این گروه در کشورهای منطقه متصور شد.

در این دیدار همچنین دبیرکل حزب الله و معاون رئیس جمهوری عراق به بررسی حوادثی که منطقه طی سالیان اخیر شاهد آن بوده و همچنین اوضاع جاری در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین پرداختند.

"سید حسن نصرالله و نوری المالکی" همچنین به بررسی چالش‌ها و تهدیدهایی که دولت‌ها و ملت‌های منطقه با آن روبرو هستند، پرداخته و ابراز اطمینان کردند که ملت‌ها و دولت‌های منطقه در مقابله با داعش و همتایانش به پیروزی خواهند رسید.

گفتنی است روزنامه الاخبار طی روزهای اخیر جزئیات دیگری از سخنان دبیرکل حزب الله در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری عراق را منتشر کرده بود.

انتهای پیام//
برچسب ها: سید ، حسن ، نصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
باید با داعش همانجور که درعراق مبارزه می شود در سوریه نیز مبارزه کرد وبسیج عمومی تشکیل داد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۳۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
زنده باد سید حسن نصرالله و پیروز باد حزب الله و مقاومت و درود بر ملت عراق و سوریه و لبنان،داعش زاییده امریکاست و مقاومت میتواند داعش را به میان کشورهای حامی انها مثل عربستان و قطر و ترکیه و غیره رانده شوند تا در اینده مشکل اصلی برای حامیان تروریست بروز کند.
آخرین اخبار