سردار فضلی در مهران خبرداد

اختصاص سه گذرگاه مرزی برای عزیمت زائران پیاده اربعین حسینی/ تلاش برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: سه گذرگاه مرزی شلمچه، چزابه و مهران برای عزیمت زوار اربعین حسینی مهیا شده و همزمان دیگر مرز‌ها این ظرفیت‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از "سپاه نیوز"؛ سردار سرتیپ پاسدار "علی فضلی" فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور در جلسه قرارگاه پشتیبانی اربعین که در فرمانداری مهران تشکیل شد، افزود: قرارگاه اربعین برای ساماندهی، حمایت و کمک مؤثر در روز اربعین در سه نقطه از کشور تشکیل شده است.

وی بیان داشت: چزابه، شلمچه و مهران سه نقطه‌ای هستند که قرارگاه اربعین در آن‌ها ایجاد شده و به صورت ۲۴ ساعته به خدمت رسانی به زائران مشغول خواهند شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: سه گذرگاه مرزی شلمچه، چزابه و مهران برای عزیمت زوار اربعین حسینی مهیا شده و همزمان دیگر مرز‌ها این ظرفیت‌ها را پشتیبانی می‌کنند و استفاده از ظرفیت‌های راهیان نور در مرزهای کشور ضروری است.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، وزارت اطلاعات، مرزبانی، هلال احمر و سایر بخش‌های بسیج و سپاه می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری برای اعزام زوار اربعین حسینی به کشور عراق داشته باشند.

گفتنی است؛ در این جلسه سردار "حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ْع) استان ایلام به عنوان فرمانده قرارگاه پشتیبانی اربعین استان ایلام انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار