با حضور سردار فضلی؛

جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج برگزار شد

جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج مستضعفین با حضور جانشین رئیس این سازمان، به‌منظور هماهنگی و هم‌افزایی در جهت بررسی ساماندهی زائران اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار "علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و سردار "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان سازمان حج و زیارت، شهرداری‌های اهواز و تهران، هلال‌احمر، سپاه و بسیج در چزابه و شلمچه برگزار شد.

به گفته دفاع پرس، این جلسات به‌منظور بحث و تبادل نظر در خصوص تسهیل ورود و خروج زائران اربعین حسینی به کربلا و ساماندهی این زائران برگزار گردید تا دستگاه‌ها و نهادها، برای میزبانی از یک میلیون زائر حسینی با یکدیگر هماهنگ شوند.

گفتنی است؛ در این جلسات اصول و ضوابط و نحوه به‌کارگیری امکانات مشترک بسیج و سازمان حج و زیارت در جهت توسعه خدمت‌رسانی شایسته به مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت‌های خودجوش مردمی در ساماندهی اعزام زائران به عتبات هرچه بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار