سرهنگ هاشمی دانا:

صدا وسیما نقش مهمی در الگوسازی از حماسه دفاع مقدس ایفا کرد

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حماسه دفاع مقدس بی‌شک یکی از به یاد ماندنی ترین و پرافتخارترین حماسه‌های دفاع ایرانیان را رقم زده و رسانه ملی در راستای اشاعه این ارزش‌ها به خوبی نقش‌آفرینی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «مجید هاشمی‌ دانا» مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تجلیل از دست اندرکاران رسانه ملی که در تالار رضوان مرکز بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد اظهارداشت: حماسه دفاع مقدس بی‌شک یکی از به یاد ماندنی ترین و پرافتخارترین حماسه دفاع ایرانیان را رقم زده و رسانه ملی در راستای اشاعه این ارزش‌ها به خوبی نقش‌آفرینی کرد.

وی با اشاره به رئوس برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان صدا و سیما اضافه کرد: برگزاری جلسه‌های معاونین و مدیران سازمان با رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس (سردار کارگر)، پخش 234 برنامه جدید اعم از 38 برنامه مستند، 72 نماهنگ، 5 گزارش و برنامه‌ها، مستندات و گفتگوهایی از جمله معراجی‌ها،‌ شناسنامه، گفتگوی تنهایی و نیمه خاموشی از جمله آنان است.

مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: برنامه‌های ترکیبی، مستند و گزارش از جمله سمفونی عشق، یاد یاران، قاصدک‌ها و... به اجرا گذاشته شد و معاونت برون مرزی سازمان از جمله شبکه‌های پرس تی وی، العالم، الکوثر و...هم گزارش‌های بسیار خوبی در این هفته ارائه کردند که رژه اقتدار نیروهای مسلح  از جمله آنهاست.

سرهنگ هاشمی دانا با اشاره به نقش آفرینی تمامی زیرمجموعه‌ها و مجموعه‌های سازمان صدا و سیما از جمله باشگاه خبرنگاران در به نمایش گذاشتن ارزش‌ها و اهداف والای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: صدا وسیما نقش مهمی در حماسه الگوساز دفاع مقدس ایفا کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنیاد ، حفظ ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار