بازدید سرزده سجادی از فدراسیون كاراته

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز شنبه یكم آذر ماه از فدراسیون كاراته بازدید و با مسئولان فدراسیون دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن بازدی از امكانات فدراسیون كاراته با علیرضا سمندر رئیس فدراسیون كاراته، محسن آشوری، دبیر، احمد شقاقی نایب رئیس بخش مردان و عشرت شاهمحمدی نایب رئیس بخش بانوان دیدار و گفتگو كرد.
 
در این بازدید مسئولان فدراسیون كاراته ضمن ارائه گزارشی از بیست و دومین دوره رقابتهای كاراته قهرمانی جهان در آلمان، در خصوص كسب نخستین مدال طلا در بخش كومیته تیمی و مدال نقره حمیده عباسعلی وكاتای تیمی بانوان كه برای اولین بار بدست آمد برای معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه دادند.كه سجادی عملكرد تیم بانوان ایران در پیكارهای جهانی را عالی دانسته و ستود.
 
همچنین علیرضا سمندر از برگزاری جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس كاراته در كشور خبر داد كه با استقبال سجادی همراه بود و بر برگزاری باشكوه این مراسم تاكید و رهنودهای لازم در این خصوص ارائه كرد.
 
تشكیل كمیته فنی و كمیته پیشكسوتان از دیگر موضوعاتی بود كه در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بهره های لازم را در دستور كار خود قرار داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار