آشوري: كارت الكترونيك فدرالي هويتي نوين به جامعه كاراته داده است

دبير فدراسيون كاراته از ورود كاراته ايران به فاز جديدي از خدمت رساني و استفاده از تكنولوژي‌هاي نوين در سراسر ايران خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محسن آشوري اظهار داشت: سامانه مركزي و سراسري صدور احكام به صورت آزمايشي شروع به فعاليت كرده است و طي چند روز آينده از استان‌هاي داوطلب جهت رفع خطاهاي تكنيكي و افزايش امنيت اطلاعات ثبت نام به عمل مي‌آوريم و پس از نهايي شدن، سراسري خواهد شد.

وي افزود: اين سامانه تمامي هزينه‌هاي جانبي و هزينه‌هاي اياب و ذهاب و سفر را از دوش هيات‌هاي استاني بر مي‌دارد و روند مكاتبات و درخواست‌ها را تسهيل كرده و بروز اشتباهات را كاهش مي‌دهد.

آشوري در خصوص كارت الكترونيكي فدرالي و هويت الكترونيكي ورزشكاران جامعه كاراته عنوان كرد: طرح آغاز شده انقلاب اطلاعاتي كاراته خواهد بود و علاوه بر شخصيت‌دهي رسمي به كاراته‌كاها، تمامي سابقه ورزشي آنها را ثبت و رصد مي‌كند.

وي ادامه داد: اين به معناي اتصال دائم اعضا به هسته فدراسيون و استعداديابي مداوم است. مطمئناً دارندگان كارت فدرالي از مزاياي ويژه فدراسيون برخوردار خواهند بود و آنها هر لحظه مي‌توانند خود را با همتايانشان مقايسه كنند.

آشوري گفت: از مزاياي ديگر اين طرح مي توان به يكپارچه سازي و تسهيل در پرداخت‌هاي مالي، سهولت در اطلاع رساني، دستيابي به آمار واقعي و استعداديابي نوين و عادلانه اشاره كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار