تمهیدات شهر آورد 79 اعلام شد؛

استقرار 23 خودروی عملیاتی در استادیوم آزادی/ آماده باش ایستگاه‌های آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار 23 دستگاه خودروی عملیاتی در جهت تامین ایمنی و تمهیدات ویژه دربی 79 را خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با برگزاری شهرآورد پایتخت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور تامین ایمنی تماشاچیان تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است که از جمله آماده باش ایستگاه 20 در محوطه استادیوم آزادی می‌باشد .

وی ادامه داد:  23 دستگاه خودرو عملیاتی شامل 10 دستگاه خودروی سنگین منبع دار 10 دستگاه موتور سیکلت به همراه گروه‌های نجات و خودروهای فرماندهی در استادیوم آزادی و همچنین اتوبانهای و مسیرهای منتهی  به ورزشگاه ها مستقر خواهند شد.

ملکی افزود: 50 نیروی  آتش‌نشانی نیز در دربهای اصلی، پارکینگ‌ها و محوطه استادیوم آزادی تامین ایمنی تماشاچیان و شهروندان را برعهده دارد و از ساعتی قبل از بازی تا پایان و تخلیه کامل ورزشگاه و روان شدن عبور و مرور در محلهای مذکور حضور دارند.

این مقام مسئول در آتش نشانی خاطر نشان کرد: در صورت بروز هر حادثه تماشاچیان خونسردی خود را حفظ کرده و بلافاصله نیروهای امدادی مستقر در استادیوم  را مطلع کنند و یا با سامانه 125 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار