"محمودرضا قدیریان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ای کاش زودتر وارد تلویزیون می‌شدم

مجری برنامه‌ی "ساعت 25" گفت: من با وجود برخی منتقدین در رادیو و تلویزیون توانسته‌ام مخاطب را جذب کنم،‌ ولی ای کاش زودتر وارد تلویزیون می‌شدم.

"محمدرضا قدیریان"،‌ گوینده رادیو و مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور گویندگان رادیو در تلویزیون و از عملکرد آن‌ها، گفت: کسانی که از رادیو به تلویزیون می‌آیند به خاطر فن بیان قوی و آشنایی با هنر صدا به خوبی می‌توانند مخاطب را جذب کنند.

وی همچنین درباره لزوم سابقه رادیویی اظهار داشت: تجربه نشان داده رادیویی‌ها عملکرد موفق تری داشته‌اند، نه تنها در اجرا، که در بازیگری و دوبلاژ هم عزیزانی مثل محروم خسرو شکیبایی هم خیلی قدرتمند ظاهر شده‌اند.

مجری برنامه تلویزیونی "ساعت 25" بیان کرد: شنونده رادیو و تلویزیون از دو طیف متفاوتند،‌اما مخاطب رادیو سختگیرند، زیرا گوینده باید برای او کلامش را تصویرسازی کرده تا شنونده را با خود همراه کند،‌ اما در تلویزیون پوشش دکور، نور و... و خیلی موارد دیگر در جذب مخاطب به تو کمک می‌کند.

وی از رسیدن به ارتباط قوی بین خود و مخاطب گفت: من بازیگر هستم و لنز و دوربین را هم خوب می‌شناسم، به همین خاطر زمانی که از رادیو به تلویزیون آمدم، دوربین برایم غریبه نبود.

قدیریان بیان کرد: کسی که واقعا مستعد باشد، بالاخره مسیر خود را پیدا می‌کند،‌ به شرط داشتن صبر و توکل به خدا.

پشت فعالیت‌های امروز من، 12 سال سابقه کاری است و سال‌های ابتدایی که حضور پر رنگ در رادیو نداشتم و 2 سال کار تولیدی انجام دادم و به اصطلاح دوره خاک خوردن من بود و 84  اولین برنامه زنده خود را اجرا کردم، پس توقع اجرای زنده از همان ابتدای کار نداشته باشید.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار