فنایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جهانبازی نسبت به دیگر داور‌ها تجربه و آرامش بیشتری دارد

کارشناس داوری فوتبال در خصوص انتخاب جهانبازی به عنوان داور دربی 79 گفت: دربی سرخابی‌ها به داوری نیاز دارد که تجربه و آرامش داشته باشد که جهانبازی این خصوصیات را دارد.

محمد فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران افزود: جهانبازی نسبت به گزینه‌ های دیگر قضاوت در دربی تجربه بالا و آرامش بیشتری دارد و بر این اساس انتخابش به عنوان داور دربی مناسب است.
 
فنایی در ادامه بیان کرد: جهانبازی جزو داورانی است که تحت تاثیر جو بازی قرار نمی‌گیرد و  عصبانی نمی‌شود و با متانت قضاوت می‌کند، داور دربی سرخابی‌ها هم باید این خصوصیات را داشته باشد به هر حال جهانبازی در بین داوران دیگر برای قضاوت در بازی دربی مناسب است.
 
وی در مورد توصیه‌اش به جهانبازی برای قضاوت در دربی سرخابی‌ها گفت: توصیه‌ام به جهانبازی این است که اولا سعی کند در همه صحنه‌ها حضور پیدا کند تا اگر درگیری پیش آمد بتواند قضاوت درست کند.
 
فنایی تصریح کرد: همچنین جهانبازی باید هماهنگی خوبی با کمک داوران داشته باشد و اختیارات زیادی به آنها بدهد، خونسردی خود را حفظ و به حاشیه‌ها توجه نکند و تصمیمات عجولانه نگیرد.
 
وی بیان کرد: جهانبازی تجربه زیادی  در قضاوت  پیدا کرده است همچنین‌ اواخر قضاوتش است و در کارنامه داوریش‌ در دربی یک نوع اعتبار برایش محسوب می‌شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر جهانبازی می‌خواهد که بازی دربی بدون درگیری به پایان برسد، صبور باشد و بی جهت و سریع به بازیکنان کارت ندهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نسبت ، جهانبازی ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار