فنایی: حرف زدن در مورد قهرمانی، عسگری‌ و اصفهانیان کار درستی نیست

کارشناس داوری کشورمان گفت: اظهار نظر در مورد کلاس آموزش داوری و اینکه در این کلاس چه گذشته است را جایز نمی‌دانم.

محمد فنایی در خصوص کلاس آموزش داوران و اظهارات قهرمانی در  مورد اصفهانیان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک اظهارات در مورد این افراد و مواجه شدنشان با یکدیگر کار درستی نیست و من در این مورد اظهارنظری نمی‌کنم.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: با توجه به تشکیلات امروز داوری و نبود من در این مجموعه اظهار نظر خود را در این مورد درست نمی‌دانم زیرا حرف زدن من چیزی را درست نمی‌کند.
 
وی بیان کرد: اینکه در این کلاس  چه چیزی گفته شده است و یا خروجی کلاس‌ها به چه صورت بوده را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ دیده و شنیده‌ام و اطلاعات خاصی در این مورد ندارم.
 
پیشکسوت داوری کشورمان در ادامه گفت: زمانی که من نمی‌دانم موضوع از چه قرار است و اطلاعاتی از آن ندارم حرف زدن من بی‌فایده است.
 
فنایی در مورد عملکرد داوران در هفته نخست لیگ برتر تصریح کرد: من بیشتر بازی‌ها را ندیدم ولی ناظر بازی تراکتور – نفت بوده‌ام البته هفته‌های اول و دوم داوران زیرذره‌بین قرار نمی‌گیرند مگر اینکه اشتباه خاصی داشته باشند.
 
وی بیان کرد: البته داوران چند اشتباه تاثیرگذار غیر مستقیم داشته‌اند که امیدوارم در هفته‌های بعدی داوری کشورمان عاری از اشتباه باشد.
 
 پیشکسوت داروی کشورمان گفت: در مجموع داوری و عملکرد آن در هفته اول خوب بوده است که به طور حتم پیشرفت زیادی در هفته‌های بعدی حاصل خواهد شد.
 
فنایی خاطرنشان کرد: امیدوارم که عملکرد داوری بهتر شود تا حق هیچ تیمی تضییع نگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار