احتمال سرمربیگری کرانچار در تیم ملی امید

این احتمال وجود دارد که کرانچار هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز ساعت 10 صبح به ریاست علی کفاشیان آغاز شد و موضوع جلسه پیرامون مسائل بودجه‌ای فدراسیون و واگذاری ساختمان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که در این باره قنبرزاده سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: این ساختمان‌ها مربوط به فدراسیون فوتبال می‌شود و 2 تیم استقلال و پرسپولیس در این ساختمان‌ها مستاجر هستند.

در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که صبح امروز به ریاست علی کفاشیان آغاز شد.

جلسه تا ساعت 13:30 به طول انجامید که در ادامه با حضور حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید بحث جلسه عوض شد و به سرمربی جدید این تیم کشیده شود.

درمورد وضعیت تیم ملی امید صحبت‌هایی صورت گرفت و بر اساس آن احتمال می‌رود  که  کرانچار سرمربیگری تیم ملی امید را بر عهده بگیرد.

لازم به ذکر است که جلسه همچنان ادامه داشته و هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست.

**آیت‌الهی: منتظر ورود کرانچار هستیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه برگزار شده امروز در خصوص بودجه فوتبال در سال 94 به نتیجه‌ای نرسیدیم و جمع‌بندی این بحث به جلسات بعدی موکول شد.

آیت‌الهی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جلسه هیئت رئیسه ادامه دارد اما من برای انجام کاری باید جلسه را ترک کنم. بحث اصلی جلسه امروز در خصوص بودجه فوتبال در سال 94 بود که هنوز به نتیجه‌ای در این باره نرسیدیم و باید در جلسات بعدی آن را پیگیری کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث واگذاری ساختمان‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از قبل مطرح بوده است و موضوع جدیدی نیست. در این بین مسئولان استقلال مدعی شده‌اند که 70 درصد مبلغ پول ساختمان را پرداخت کرده‌اند که ما این موضوع را از طریق حسابرسی پیگیری می‌کنیم ولی نمی‌خواهیم که قبل از دربی حاشیه‌ای برای این 2 باشگاه ایجاد شود.

آیت‌الهی تصریح کرد: امروز کاشانی نیز در جلسه حضور دارد و در مورد تیم ملی امید با او تبادل نظر می‌کنیم. کاشانی مذاکراتی را با کرانچار داشته و ما هم منتظریم کرانچار به تهران بیاید تا مذاکرات جدی را با وی آغاز کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای هر کدام از اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان به خاطر پیروزی مقابل تیم کره جنوبی مبلغ 4 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است و در مورد تیم ملی جوانان و نوجوانان در جلسات بعدی تصمیم گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، نشست ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار