بیجی با مقاومت نیروهای مردمی آزاد شد/موصل و حویجه جهنم تکفیری‌ها می‌شود

فرمانده مقاومت عراق با تاکید بر اینکه آزادسازی بیجی و پالایشگاه آن با قدرت مقاومت نیروهای مردمی صورت گرفت، تاکید کرد که نبردهای سنگینی برای پاکسازی موصل، حویجه، شرقاط و مابقی خاک تکریت در راه است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،"حسین علی" از فرماندهان نیروهای مردمی عراق که با عناصر داعش در نبرد به سر می‌برد، تاکید کرد که تصرف پالایشگاه بیجی توسط نیروهای ارتش، بسیج مردمی و مقاومت اسلامی عراق و پس از وارد آمدن تلفات سنگین بر گروهک داعش صورت گرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه پیروزی بر تکفیری‌ها با دستان عراقی‌ها محقق خواهد شد، گفت: ما خاک بیجی را از لوث کسانی که از بیرون از مرزها به عراق آمدند آزاد کردیم و پیروزی‌های ما به حول و قوه الهی به زودی در الحویجه (در استان کرکوک)، الشرقاط، موصل و بقیه خاک تکریت ( در استان صلاح‌الدین) تکرار خواهد شد.
 
افسر جبهه مردمی عراق با اشاره به اینکه عراق جهنم تکفیری‌ها خواهد شد، تاکید کرد: بسیج مردمی، نیروهای بدر و گردان‌های اهل الحق تاکنون در سرکوب داعش شگفت‌انگیزترین پیروزی‌ها را محق کردند، دیروز جرف الصخر را که سال‌ها پایگاه القاعده بود و آمریکایی‌ها هم قدرت آزادسازی آن را نداشتند، پاکسازی کردند و امروز بیجی و پالایشگاه آن آزاد شد و برای فردا هم نبردهای بزرگی در پیش داریم.
 
حسین علی گفت: داعش از سر بزدلی بمب‌های دستی در زمین کاشته بود تا جلوی پیشروی‌های نیروهای نظامی را بگیرد اما هدف ما در رفع محاصره پالایشگاه بیجی محقق شد و پالایشگاه را کاملا آزاد کردیم.
 
عبدالامیر حسن یکی از نیروهای حفاظت از پالایشگاه بیجی هم به خبرنگار فارس گفت: داعش در نقشه خود ناکام ماند ما طی پنج ماهی که در محاصره داعش بودیم مقاومت زیادی از خود نشان دادیم چرا که روزانه هدف حملات مختلف عناصر داعش قرار داشتیم.
 
وی فتوای مرجع دینی آیت‌الله سیستانی مبنی بر جهاد علیه داعش را در تداوم پیروزی‌های ارتش و بسیج مردمی عراق بسیار موثر خواند.
انتهای پیام/ ض

منبع :فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.