مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعتراف مرد پشت پرده مذاکرات؛ تحولات جهان با تحلیل‌ها و معادلات آمریکایی منطبق نیست! ، پایین بودن نرخ رشد اقتصادی نتیجه عملکرد نامناسب حوزه‌های مختلف است ، گزارش تفحص از دانشگاه آزاد پیش از رسانه‌ای شدن بین نمایندگان مجلس توزیع شده بود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

دستور حافظ اسد برای آموزش یگان "حدید"/ سرهنگ سوری: اگر چند نفر مثل شما داشتم اسرائیل را به توبره می‌کشیدم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/25/2743251_776.jpg

 حسن آقا زود رفت سر اصل موضوع و گفت: ما اینجا آمدیم که از شما کمک بگیریم. از معلومات شما در کارهای موشکی استفاده کنیم. ما دشمن مشترکی داریم به نام اسرائیل. البته ما متوجه حمایت‌های سیاسی سوریه از ایران هستیم. اما این‌بار انتظار حمایت از نوع دیگه‌ای رو داریم. حالا برنامه آموزشی ما چیه؟

اعتراف مرد پشت پرده مذاکرات؛ تحولات جهان با تحلیل‌ها و معادلات آمریکایی منطبق نیست! جمهوری اسلامی باید از همین الان برای بازی بعدی آماده باشد، بازی که مشخص می‌کند اگر مذاکرات شکست خورد، مسئولیت آن گردن چه کسی می‌افتد و این مسئله‌ای است که شاید از خود مذاکره هم مهم‌تر باشد.

تمدید سرپرستی وزارت علوم نیازمند اخذ حکم حکومتی است/لاریجانی در جریان معرفی وزیر پیشنهادی نبود
 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اتمام دوره سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دوره سرپرستی آقای نجفی رو به اتمام است و هر کس بخواهد سرپرستی این وزارتخانه را برعهده بگیرد باید از حکم حکومتی استفاده کند و اذن ولی فقیه را در دخل و تصرف در امور وزارتخانه اخذ کند.

پایان هفدهمین جلسه دادگاه "مهدی هاشمی

" پایان هفدهمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی از سوی قاضی مقیسه اعلام شد.

ملت ایران همچنان بر خطوط قرمز هسته‌ای خود ایستادگی می‌کند

 نماینده شهرضا و سمیرم سفلی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر خطوط قرمز هسته‌ای خود ایستادگی می‌کند و بار دیگر پیام ملت ایران را تکرار می‌کنیم که ما ملت ایران فرزندان رمضان و عاشوراییم و بر ادامه مذاکرات همچنان بر عزت اسلامی خود تاکید می‌کنیم.

پایین بودن نرخ رشد اقتصادی نتیجه عملکرد نامناسب حوزه‌های مختلف است

 نماینده مردم رشت در صحن علنی گفت: پایین بودن نرخ رشد اقتصادی، نرخ بالای بیکاری، آسیب‌های اجتماعی، پایین بودن ضریب امنیت اقتصادی، تورم مزمن، رکود حاکم بر بازار و تولیدات داخلی و همه و همه نتیجه عملکرد نامناسب حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، تقنینی، قضایی، فرهنگی و سیاسی کشور است.

قرائت گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد+ متن کامل
گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در صحن علنی پارلمان قرائت شد.

جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس امروز برگزار می‌شود

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات کمیسیون‌های تخصصی امروز برگزار می‌شود.

گزارش تفحص از دانشگاه آزاد پیش از رسانه‌ای شدن بین نمایندگان مجلس توزیع شده بود

 نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بوکان اعلام کرد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد پیش از رسانه‌ای شدن بین نمایندگان مجلس توزیع شده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار