رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

انتصاب رئیس جدید سازمان صداوسیما و بستری شدن الهام چرخنده در بیمارستان

طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری، محمد سرافراز به عنوان رئیس جدید سازمان صداوسیما منصوب شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ رادیو و تلویزیون در این هفته با رویدادهای مختلفی همراه بود. بنابراین گزارش مهم‌ترین رویداد این هفته‌، معرفی محمد سرافراز به عنوان رئیس جدید صداوسیما بود.
 
حضرت آیت‌اله خامنه‌ای، طی حکمی با تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه مهندس عزت‌اله ضرغامی، محمد سرافراز را برای یک دوره‌ی پنج ساله به ریاست سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
 
محمد سرافراز پیش از این به عنوان معاون برون‌مرزی این رسانه و مدیر شبکه‌های پرس‌تی‌وی فعالیت می‌کرد. وی مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه بیروت گرفته و به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط دارد.
 
مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صداوسیما با اعطای حکم رهبری به محمد سرافراز و اهدای لوح سپاس به سیدعزت‌اله ضرغامی با حضور شخصیت‌های سیاسی، هنری و رسانه‌ای در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
 
آیت‌اله مهدی گلپایگانی (مسئول دفتر مقام معظم رهبر)، آیت‌اله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، علی جنتی وزیر ارشاد، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در این مراسم حضور داشتند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجرایی رئیس جمهور، شهردار تهران، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آیت‌اله جنتی و مدیرکل هنرهای نمایشی هر کدام طی نامه‌ای به محمد سرافراز، ریاست وی بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی تبریک گفتند. همچنین 200 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از فعالیت‌های ضرغامی تقدیر کردند.
 
دیگر رویداد این هفته، سه تن از نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از اقدامات صداوسیمای مرکز قزوین در انعکاس عزاداری‌های مردم در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) تشکر و قدردانی کردند
 
سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما طی نامه‌ای، مستند "ملاقات با داعش" را بازنمایی واقعی و گوشه‌ای از چهره این گروه تروریستی دانسته و از شبکه افق به دلیل تولید و پخش این مستند ارزشمند قدردانی کرد.
 
الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار