پیروزبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اعلام نتایج بررسی کیفیت بنزین تا پایان آبان

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: از اول آبان ماه اقدام به نمونه‌گیری از پالایشگاه‌ها و مراکز توزیع بنزین کردیم که تا پایان ماه نتایج این بررسی را اعلام خواهیم کرد.

نیره پروزبخت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص کیفیت بنزین کشور اظهار داشت: از اول آبان ماه اقدام به نمونه‌گیری از پالایشگاه‌ها و مراکز توزیع بنزین کردیم که تا پایان ماه نتایج این بررسی را اعلام خواهیم کرد.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: در هر دو حوزه بنزین معمولی و سوپر حدود 8 ماه پیش مواردی را از عدم کیفیت دیدیم که این موارد در بنزین یورو 4 کمتر بود.
 
وی همچنین در خصوص عدم الحاق علامت استاندارد بر ظروف یکبار مصرف گفت: از هیچ ارگانی برای این موضوع بع ما پیشنهادی نرسیده است چراکه در صورت رسیدن پیشنهاد،‌مسئله به دبیرخانه شورای عالی استاندارد ارئه می‌شود و پس از تهیه گزارش،‌شورای عالی استاندارد در این راستا تصمیم گیری می‌کند.
 
پیروزبخت با بیان اینکه تمام استانداردهای اجباری ما با هماهنگی دستگاه‌های زیربط انجام می‌شود،‌ تصریح کرد: در صورت پیشنهاد وزارت بهداشت، ما آمادگی اجباری اعلام کردن استاندارد ظروف یکبار مصرف را داریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار