ريل‌باس ارم جمعه‌ها به قم سفر می کند

به منظور سفري ايمن و راحت به اماكن زيارتي، شركت حمل و نقل ريلي رجاء اقدام به راه‌اندازي قطار زيارتي تهران – قم و بالعكس در روزهاي جمعه كرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رجاء به منظور سفري ايمن و راحت به اماكن زيارتي، شركت حمل و نقل ريلي رجاء اقدام به راه‌اندازي قطار زيارتي تهران – قم و بالعكس در روزهاي جمعه كرده است

اين قطار با مدت زمان سير حدود ۲ ساعت و ۱۵ دقيقه، روزهاي جمعه ساعت ۷:۱۵ از ايستگاه راه‌آهن تهران حركت و ساعت ۱۵:۳۰از قم مراجعت مي‌كند.
 
بهاي بليت يكسره ريل‌باس ارم براي هر نفر ۴۰ هزار ريال بوده كه براي جانبازان عزيز، خانواده محترم شهدا و كودكان بين ۲ تا ۱۲ سال به صورت نيم‌بها محاسبه مي‌شود.
 
بليت قطار ياد شده از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش بليت قطار و اينترنتي از طريق سايت http://ticket۲.raja.ir براي متقاضيان سفر به قم به ويژه كاروان‌هاي زيارتي عرضه مي‌شود.
 
از مزاياي استفاده از ريل‌باس ارم تهران – قم و بالعكس مي‌توان به دسترسي آسان به وسيله نقليه عمومي به ويژه متروي خط ۳ در ايستگاه راه‌آهن تهران و فاصله حدوداً ۶۰۰ متري ايستگاه راه‌آهن قم تا حرم حضرت معصومه (س) اشاره كرد.
 
ريل باس‌هاي «ارم» بدون نياز به لكوموتيو و بصورت خود كشش بوده و با حداكثر سرعت ۱۲۰ كيلومتر بر ساعت براي مسيرهاي كوتاه و حومه‌ي شهرهاي بزرگ استفاده مي‌شود.
 
سرعت مناسب، صندلي‌هاي راحت، سيستم تهويه مطبوع و ... در كنار ايمني بسيار خوب، آلـودگي كمتر محيط زيسـت و قابليت جـابه‌جايي انبوه مسافر از ديگر مـزاياي را‌ه‌اندازي ‏ريل‌باس‌ها است.‏

انتهای پیام/
برچسب ها: ریل باس ، قطار ، قم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار