سینما در هفته‌ای که گذشت؛

سوگواری سینما در دهه اول محرم

در هفته‌ای که گذشت تمام سالن‌های سینمای کشور به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان تعطیل بود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در هفته‌ گذشته،  تمام سالن‌های سینما  و  تئاتر تعطیل بود و اهالی سینما با حضور در خانه سینما به سوگواری سالار شهیدان پرداختند.

بنابراین گزارش؛ اتفاقات مهم در این هفته، موافقت با استعفای "کامبیز نوروزی" مشاور حقوقی سازمان سینمایی بود که توسط ایوبی پذیرفته شد. نوروزی سی ام مهر ماه استعفای خود را ارائه کرده که رئیس سازمان سینمایی 11روز بعد موافقت خود را با این تصمیم اعلام کرد.

براساس این گزارش؛ شورای صدور پروانه نمایش برای 5 فیلم مجوز ساخت و برای یک فیلم دیگر موافقت اصولی صادر کرد. فیلم‌های "حرف‌های درگوشی" به کارگردانی حسین نمازی، "فقط به خاطر تو" به کارگردانی بیژن شیرمرز، "همنام" به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار، "شاهزاده روم" به کارگردانی هادی محمدیان، "فرشتگان قصاب 2" به کارگردانی سهیل سلیمی موافقت شورای صدور پروانه فیلم‌سازی را دریافت کردند. همچنین فیلم "مسافران صبح" نیز موافقت اصولی دریافت کرد.

بنابراین گزارش؛ مسعود کیمیایی کارگردان سینما نیز که به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شده است، روبه بهبود است، اما زمان ترخیص این کارگردان از بیمارستان هنوز مشخص نیست. فیلم "پوسته" به کارگردانی مصطفی آل احمد پس از 6 سال انتظار قرار است در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود.

گفتنی است: این فیلم از 19 آبان ماه به مدت 3 ماه در 5 سینمای تهران و مشهد نمایش داده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار