رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مسابقات جهانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم تا 6 سهمیه کامل المپیک را کسب کنیم.

حسین رضازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه اول تیم کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری وارد آلماتی شد که این رقابت‌ها از 17 آبان آغاز می‌شود که ما در دسته 56 کیلوگرم مجید عسگری و در اوزان 69 و 85 کیلو شرکت کننده خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: دسته 105 و فوق سنگین تیم نیز 5 روز دیگر به ما می‌پیوندند و در این رقابت‌ها نزدیک به 75 کشور در دو بخش مردان و زنان اعلام آمادگی کرده‌اند و حدود 650 ورزشکار حضور خواهند داشت تا بتوانند برای المپیک سهمیه کسب کنند.

رضازاده اظهار داشت: با توکل به خدا و دعاهای مردم عزیزمان، امیدواریم بچه‌ها وزنه‌های خوبی را بالای سر برده و به ثبت برسانند که علاوه بر کسب مدال بتوانند سهمیه حضور در المپیک را بدست بیاورند و برای تیممان خیلی اهمیت دارد تا 6 سهمیه کامل المپیک را کسب کنیم.

قهرمان اسبق وزنه برداری گفت: بعد از بازی‌های آسیایی به مدت سه روز استراحت کرده و اعضای تیم در اردو حضور پیدا کرده که توانستیم 8 وزنه بردار را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی در خصوص سطح مسابقات بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها در سطح بالایی خواهد بود و به امید مدال در دسته 85 کیلوگرم و 105+ کیلوگرم فوق سنگین هستیم که این بچه‌ها با حریفانشون رقابت دارند، همچنین امیدوارم دیگر ورزشکارانمان امتیازات خوب و سهمیه المپیک را از آن خود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار