بهادر مولایی: از فردا در کنار تیم ملی وزنه برداری هستم

وزنه بردار فوق سنگین برخی تبعیض ها میان او و بهداد سلیمی را تکذیب کرد و گفت: کادر فنی تیم ملی در این هشت ماه گذشته هیچگاه تبعیضی میان وزنه برداران حاضر در اردو قائل نشده است

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مولایی که در اینچئون کره جنوبی به دلیل آسیب دیدگی از رقابتهای دسته فوق سنگین وزنه برداری انصراف داد و نتوانست به یکی از مدال های ارزشمند نقره یا برنز بازیهای آسیایی دست پیدا کند، درباره رد شایعات مطرح شده درباره برخی تبعیض ها و همینطور نحوه انتخاب وزنه مربیان گفت: من هیچ گاه نگفتم بهداد خودش وزنه هایش را انتخاب می کرد.

 تنها دلخوری من در بازیهای آسیایی این بود که چرا به من اجازه داده نشد کارم را در حرکت یکضرب با وزنه 180 کیلویی شروع کنم که البته آن هم از روی احساس بود نه منطق. بهمن زارع حق داشت که برای انتخاب اول من وزنه 170 را انتخاب کرد.

وی افزود: الان که فکر می کنم متوجه می شوم که او و حسین رضازاده بیشتر از خود من به فکر سلامتی من بودند. من در یک ماه منتهی به بازیهای آسیایی و پس از آنکه در جریان رکوردگیری تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدم هیچ گاه در تمرینات وزنه ای سنگین تر از 170 کیلوگرم را بالای سر نبرده بودم.

حتی در روز مسابقه هم در شرایطی روی تخته رفتم که در پشت صحنه وزنه 170 را انداخته بودم. همان موقع هم آقای زارع به من گفته بود اگر این وزنه را بزنی انتخاب اولت را افزایش می دهم که متاسفانه من موفق به مهار آن نشدم.
 
مولایی افزود: در این شرایط تعجب می کنم که چرا برخی از قول من درباره تبعیض میان من و بهداد می نویسند. اول اینکه بهداد یکی از بهترین دوستان من است. دوم اینکه او در بازیهای آسیایی فوق العاده کار کرد.

مهار وزنه های 210 در یکضرب و 255 در دوضرب در شرایطی که در تمرینات آخر به سختی به وزنه 250 رسیده بود خود نشان از توانایی بهداد و شاهکار او در صحنه مسابقات دارد. نکته سوم و البته مهمتر اینکه من اصلا وزنه ای نزدم که بخواهم از تبعیض ها دلخور باشم یا از بی عدالتی و بی انصافی حرف بزنم. آقای زارع حتی در بدترینش شرایط که من به دلیل آسیب دیدگی تمرین نمی کردم با حرف هایش به من روحیه می داد تا مبادا زحماتی که کشیده ام بی پاسخ بماند.

مولایی در ادامه درباره رکوردگیری تیم ملی و اینکه گفته می شود بی انگیزه بودن او باعث شد تا زیر وزنه 261 کیلویی آسیب ببیند گفت: این هم یکی دیگر از آن دروغ ها است. من به هیچ وجه در رکوردگیری تیم ملی بی انگیزه نبودم.  اتفاقا در روز رکوردگیری آخر بدنم فوق العاده آماده بود و وزنه ها به دلیل سبک بودن از دستم می افتاد.

اتفاقا همین موضوع را در پایان حرکت های یکضرب به کادر فنی هم گفتم چون آنها هم از عملکرد من متعجب شده بودند. به همین خاطر آقای زارع از من خواست که در دوضرب جبران کنم. من اگر انگیزه نداشتم وزنه با ارزش 261 کیلوگرم را به آن شکل روی سینه نمی کشیدم و پرتاب نمی کردم. این از بدشانسی من بود که زیر آن وزنه دچار آسیب دیدگی شدم وگرنه به لحاظ بدنی کاملا آماده بودم.

مولایی در واکنش به شایعه خداحافظی یک ساله اش از صحنه رقابتهای وزنه برداری گفت: مشکل اصلی من آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک زانو است و در این شرایط  صلاح دیدم قبل از هر چیز به فکر سلامتی خودم باشم.

به همین خاطر هم فکر کردم حضورم در اردوی تیم ملی در شرایط کنونی چندان مفید نخواهد بود. اما باتوجه به حاشیه سازی برخی ها که همیشه به دنبال برهم زدن جو حاکم بر وزنه برداری هستند، همین فردا (چهارشنبه) به اردوی تیم ملی بر خواهم گشت تا تابع نظر کادر فنی باشم.

مطمئن باشید با همین پای آسیب دیده، اگر به اندازه یک امتیاز هم بتوانم به تیم ملی در کسب سهمیه کامل المپیک کنم در کنار تیم خواهم ماند.

نایب قهرمان رقابتهای جهانی 2013 در پایان گفت: از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی عذرخواهی می کنم اگر در این مدت با برخی رفتارها باعث رنجش خاطر آنها شدم. آنها در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند و من امیدوارم شرایطی فراهم شود که در آینده با کسب مدال های خوشرنگ بتوانم پاسخ همه این اعتمادی که به من شده است را بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار