میلنر: سیتی مانند همیشه باشد، رقیب ندارد

جیمز میلنر بازیکن باشگاه منچستر‌سیتی معتقد است اگر تیمش مانند همیشه بازی کند رقیبی نخواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب منچستر‌سیتی میزبان زسکا مسکو در ورزشگاه اتحاد واقع در شهر منچستر‌ است.
 
جیمز میلنر بازیکن باشگاه منچستر‌سیتی در این خصوص گفت: ما اساس برنامه‌ای که داریم بازی می‌کنیم و به آنجا می‌رویم و اگر ما استاندارد‌های همیشگی‌ مان را داشته باشیم و آن را به کار ببندیم می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم چرا که پیش از این خود را در این مسئله به اثبات رسانده‌ایم این را نمی‌گویم که ما نسبت به هفته‌های قبل از قدرتمان  تحلیل رفته است و بازیکنان نیز به این مسئله واقف هستند، مسئله‌ای تغییر نکرده است اما اگر در دربی به پیروزی برسیم بعضی از چیز‌ها بدون شک تغییر خواهد کرد. ما تا جائیکه‌ میتوانیم  سعی می‌کنیم خوب بازی می کنیم و این چیزی در خصوص پیروزی است.
 
گفتنی است: باشگاه منچسترسیتی که فصل پیش در رقابت‌های لیگ پریمر انگلیس و جام اتحادیه این کشور  به قهرمانی رسید هم اکنون در جایگاه سوم جدول لیگ پریمیر‌ پس از چلسی و سواتهمپتن‌ در جایگاه سوم قرار دارد و ناباورانه در راند سوم جام اتحادیه‌ حذف شد در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان نیز هنوز نتوانسته به پیروزی دست یابد امشب نیز به مصاف زسکا مسکو در خانه می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلر ، همیشه ، رقیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار