آجرلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مایلی کهن و دایی باید هم قدر خود و هم قدر یکدیگر را بدانند

عضو هیات مدیره تراکتورسازی گفت: بهتر است دایی و مایلی کهن در این ایام محرم از رفتار سرور بزگواران الگو بگیرند و به این اتفاقات تلخ پایان دهند.

آجرلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بزرگان ورزش کشور ما همیشه در نگاه و دید مردم خوب بوده‌اند و از یک جایگاه محترمانه‌ای برخوردار هستند و مردم نیز به ورزشکاران و بزرگان و قهرمانان بعنوان یک الگو نگاه می کند.

وی در ادامه بیان کرد: دایی و مایلی‌کهن بزرگانی هستند که در ورزش کشورمان صحنه ها و شرایط مهیا کردند که مردم ایران از تماشای فوتبال لذت برده و خاطرات خوشی را در ذهن‌هایشان ثبت کردند و این دو بزگوار برای کشورمان افتخار آفرینی‌های زیادی کرده‌اند.

آجرلو در ادامه بیان کرد: بهتر است دایی و مایلی‌کهن همانند گذشته که برای مردم تلاش می‌کردند و باعث شادی آنها می‌شوند این بار نیز با کنار گذاشتن کدورت‌ها برای همیشه بزرگواری خودشان را در تاریخ ورزش نشان بدهند و الگوی جوانان این کشور شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: بهتر است دایی و مایلی‌کهن در این ایام محرم از رفتار سرور بزرگوارمان الگو بگیرند و به این اتفاقات تلخ پایان دهند و با کنار گذاشتن این بحث‌ها دوستی، خیر و سلامت را با خود همراه داشته باشند.

آجرلو در ادامه افزود: بهتر است این دو بزرگوار هم قدر خودشان را بدانند و هم قدر یکدیگر را و با خاطرات خوب به این موضوع خاتمه بدهند.

وی در ادامه تصریح کرد: ایام ماه محرم و تاسوعا ، عاشورا را به همه بزرگان و مسلمانان شیعه ایران تسلیت عرض می‌نمایم و به نظر من این ایام متعلق به افراد بزرگی است که در 14 قرن گذشته توانستند به بزرگی و گذشت و ایثار تاریخ‌ساز کشورمان باشند و در حال حاضر به ما یاد دادند که بعد از 14 قرن باید به بزرگان احترام بگذاریم و رفتار آنها را الگوی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آجرلو ، مایلی کهن ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار